N+2M-asentoja?
Millaisia seksiasentoja naisen ja kahden miehen kolmenkimppaan on?
Mitkä niistä ovat normi-ihmiselle mahdollisia? Mitä yleensä käytetään?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on klassinen voikkari?
Nainen välissä, ja mies panee pilluun ja toinen mies panee perseeseen. 5/5 asento!
eikai tohon oo muuta vaihtoehtoa kun nainen ratsailla ja toinen mies panee sängyn laidalta kakkoseen, eli kuuluisa double penetration. Emmä kahden kimppaan ryhtyisi jos ei kakkosta saa
Ja minä kun olen kuvitellut että minä ja 2m tarkoittaisi, ertä molemmat keskittyisi antamaan minulle nautintoa eli panisi, antaisi oraalia ja hyväilisi rintoja. Siinä meni sekin fantasia jos mun homma olisikin tyydyttää kahta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen kuvitellut että minä ja 2m tarkoittaisi, ertä molemmat keskittyisi antamaan minulle nautintoa eli panisi, antaisi oraalia ja hyväilisi rintoja. Siinä meni sekin fantasia jos mun homma olisikin tyydyttää kahta kerralla.
Sehän nyt riippuu ihan sinusta ja miehistä että millaisen session saatte aikaiseksi.
Kyllähän kaksi miestä pystyy esim. antamaan sinulle kahta kieltä samaan aikaan :)
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa aika moni sessio alkaa hyvinkin tollaisella. Mutta sanoisin, että yleisesti 2M+N kokoonpanossa nimenomaan se naisen toive on olla ns. "käytettävänä". Mutta niin kuin tossa jo joku sanoikin, niin sehän on täysin sovittavissa oleva asia.
tulin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen välissä, ja mies panee pilluun ja toinen mies panee perseeseen. 5/5 asento!
Juurikin näin. Pikku vinkkinä ihan aloitteleville, että ensin kalu hitaasti hanuriin ja sitten vasta toinen perinteisempään. Toisinpäin voi olla hieman liian tiukkaa siellä kakkosen tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
tulin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Pikku vinkkinä ihan aloitteleville, että ensin kalu hitaasti hanuriin ja sitten vasta toinen perinteisempään. Toisinpäin voi olla hieman liian tiukkaa siellä kakkosen tienoilla.
Tää ois niin mun suurin haave toteuttaa. Toivottavasti joskus pääsen!
Itsellä kokeiltuna klassinen voikkari, sitten tietty hyvin yleinen toinen takaapäin samalla kun nainen ottaa edessä olevalta poskeen. Yksi parhaista kaikkien mielestä oli nainen selällään pää sängyn ulkopuolella ja mies naisen polvet olkapäillä samalla kuin toinen mies sängyn ulkopuolelta piti naisen päätä ja vastaanotti suikkaria + nuoletti pallejaan.
Kaksi samassa pimperossa jäi kokeilematta, seuraavaksi sitten se.. :)