Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 22v mies ja minulla on ongelma olen palstan mukaan wt ihminen mutta silti nuoret ns paremmista piireistä tulevat naiset ovat minusta kiinnostuneita

Vierailija
08.11.2017 |

Eli tässä parin vuoden aikana tapauksia on ollut monia.
Minä olen pelkkä työtön juntti joka on käynyt amiksen.
Olen lyhyt ja siro vain 170cm/60kg. Ulkonäötä en kulje kovinkaan muodin mukaisesti tms..
Monet ovat sanoneet että olen ulkonäötäni söpö. En kovinkaan harteikas tai miehekäs ei partaa ja olen vaalea maantienharmaat hiukset omaava, suuret siniset silmät..
Hiustyylinä perus miesten lyhyt malli..
Olen luonteeltani herkkä ja pidän luonnosta ja maaseudusta..
Olen kuitenkin matalan koulutuksen omaava, kielitaidoton, työmotivaatio hukassa enkä millään tavalla oikeastaan ole trenfikäs tai mitään..
Kuuntelen iskelmää..
Ja ihmettelenkin siis, että miksi jatkuvasti nämä ns paremmista piireistä tulevat muodikkaat ja trendikkäät tytöt jotka opuskelevat jossain korkeakoulussa tms, ovat kauniita, keskikkokoisia ja hyvä kroppaisia..

Kysymys herääki, että miksi nämä kiinnostuvat minusta? En pidä sitä pahana asiana, mutta minusta tuntuu, että en ole todellakaan heidän tasoaan ja ansaitsevat paljon parempaa.

Eikös se ole niin? Kyllä minusta puolison kuuluisi olla lähempänä omaa sosiaaliluokkaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa näppäily virheitä. Toivottavasti saatte selvää.

T. Ap

Vierailija
2/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko perseeseen minulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sulla ole mitään ongelmaa! Ole onnellinen nyt vaan, että kysyntää on. Tässäpä sen näkee, että ei naiset mitään täydellisyyttä odota, eikä tarvitse olla rikas, toisin kuin täällä tietyntyyppiset miehet hokevat. Hyväkäytöksinen, siisti ja kiva mies saa tyttöystävän kyllä. 

Vierailija
5/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kuvauksessasi ei antanut ymmärtää että olisit ns wt.

Ja tämä sosiaaliluokka tulee kohta jo korvista ulos..

Vierailija
6/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä vaikutat oikein miellyttävältä ja kiinnostavalta mieheltä.

T: professorin akateeminen tytär

Vierailija
7/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin yliopistoissa on enemmän naisia kuin miehiä, joten jos miehen haluaa kannattaa etsiä muualta ;)

Vierailija
8/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mielestä kaikki ovat wt-ihmisiä. Älä ota ongelmaa siitä että flaksi käy :)

Vierailija
9/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sulla ole mitään ongelmaa! Ole onnellinen nyt vaan, että kysyntää on. Tässäpä sen näkee, että ei naiset mitään täydellisyyttä odota, eikä tarvitse olla rikas, toisin kuin täällä tietyntyyppiset miehet hokevat. Hyväkäytöksinen, siisti ja kiva mies saa tyttöystävän kyllä. 

Kyllä ne on ne naiset jotka sitä vaativat palstalla.

Vierailija
10/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että tuossa vaiheessa nuoret naiset eivät osaa miettiä kovin pitkälle esim. 10 vuoden päähän kun ap on vielä työtön ja pitäisi ostaa yhteinen asunto ja perustaa perhe. Siinä vaiheessa heillä voi tulla realiteetit vastaan, kun huomaavat ettei sen oman puolison kanssa pysty elämään sellaista elämää kuin ovat haaveilleet. Seurusteluvaiheessa sillä tuloerolla ei ole niinkään väliä. Pappa betalar.

Heillä saattaa myös olla sellaiset vanhemmat, jotka toivovat vävyksi jotain ruotsinkielistä ekonomia, tai ehkäpä heitä on jo hyvä tovi yritetty naittaa hyvien piirien nuorille miehille. Tyttö sitten kapinoi ja heilastelee sellaisten miesten kanssa, joiden tietää nostavan vanhempien niskakarvat pystyyn.

Tulevaisuuden kannalta sinun olisi kyllä hyvä miettiä mitä haluat elämälläsi tehdä. Jos olet nyt 22 ja vailla työtä, niin pitkäksi tulee aika, jos joutuu odottamaan ensin 45 vuotta eläkeikään ja sitten vielä 20+ vuotta kuolemanodotusta. Jotain mielekästä ja merkityksellistä puuhaa olisi hyvä löytää!

Vierailija
11/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan tämän ketjun ja kirjoittamiesi viestien perusteella en näe mitään syytä miksi eivät kiinnostuisi.

Älä koskaan muutu, sinussa on ainesta.

Vierailija
12/12 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän siitä statuksesta ja pituudesta jankuttavat. Eivät naiset.