Nolottaako teitä nähdä harrastus/työkaveria jos olette harrastaneet seksiä
Vai onko näkeminen ihan ok?
Oletteko puhuneet asiasta?
Kommentit (11)
Ihan ok. Seksiä on harrastettu sen jälkeenkin silloin tällöin. Kavereita ollaan kuten ennenkin.
Ei harrastettu seksiä mutta suudeltiin. Ei oo outoa tai kiusallista. Ei olla puhuttu asiasta. Haluaisin, mutten osaa ottaa puheeksi, eikä hänkään ota.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen sä oikeen oot? Ootko iso H?
Semmoinen nainen että olen pannut tasan yhden miehen kanssa elämäni aikana. Nyt mietin toista jos kehtaan.
Joskus sähelsin työkaverin kanssa. Tuli monen vuoden morkkis
Panin äitini työkaveria. Sitä nolotti nähdessä. Minua nauratti.
Olen rakastellut kauan sitten erään työkaverin (nuoremman varatun naisen) kanssa ulkomaanmatkalla yöllä kun päädyimme huoneeseeni. Hän oli tosi kiihkeä , ensin vähän muodon vuoksi vastusteli rakastelua mukamas, halusi selvästi kyllä. Sitten nautti ihan kiihkeänä ääneen kun pääsin nuolemaan ja sisään.
Olemme olleet oikein hyviä työkavereita sen jälkeen ja välillä olen ollut hänen esimiehensäkin. Ei vain ole sitten rakasteltu enää sen kerran jälkeen.Minä olisin halunnut kyllä.Olemme kyllä puhuneet asiasta monet kerrat ja suudelleet joskus.
Ei, päin vastoin olemme ystäviä edelleen vaikka olemme kumpikin vaihtaneet tuöpaikkaa. Itse asiassa, perhetuttuja. Moöempien puolisot tietää. Ei ongelmaa, asia on jo takanapäin. Liitossa olen ollut uskollinen.
Ei nolota. Miksi aikuisen ihmisen pitäisi moisesta nolostua? Tietty eri asia, jos on petetty tms. mut jos kaksi vapaata ihmistä on nauttinut toisistaan, niin mitä sitten vaikka oltaisiin työkavereita tai samoissa ympyröissä harrastusten parissa?
Ei, koska olen tehnyt sitä miespuoleisen työkaverin kanssa vuosia.
-ap
Minkälainen nainen sä oikeen oot? Ootko iso H?