Mistä juhlamekko 163cm teinille?
Kivijalkakauppoja/Hki, Tre, Lti tai verkkokauppoja? Lastenosastot pois kysymyksestä, isot itsenäisyyspäivän juhlat ja pitää olla hieman tavallista parempi mekko... Kiitos avusta!
Kommentit (17)
Asos.com on luotettava brittiläinen nettikauppa, ja siellä on petite mallisto lyhyille naisille. Postitus on ilmainen.
Millaisen haluaisit? Mulla ois myynnissä sellainen mustavalkoruutuinen rokahtava, tyllätty mekko. Olen ostanut joskus Kekäleestä. Olen 160 cm. Hihaton ja musta olkahuivi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen haluaisit? Mulla ois myynnissä sellainen mustavalkoruutuinen rokahtava, tyllätty mekko. Olen ostanut joskus Kekäleestä. Olen 160 cm. Hihaton ja musta olkahuivi mukaan.
Ja kerran pidetty.
Eikös näissä kaikissa perus ketjuliikkeissä ole nykyään siistimpiäkin mekkoja? Prismassa oli kivoja samettimekkoja! :D t. 162 cm N22
Mitä vikaa on lastenosastojen mekoissa, jos tyttösi on noin lyhytkin vielä? Isompi ongelma on ostaa yli 170-senttiselle teinille, jolle ei meinaa löytää mitään mekkoa mistään. Aikuisten osastoilla on aikuisten naisten vartaloille tarkoitettuja mekkoja, lastenvaatteet eivät mahdu päälle.
Reilu 160-senttiselle tytölle löytyy joka kaupasta jos jonkinlaista mekkoa. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö toivoo puolipitkää mekkoa, jossa helma levenevä ja ehkä röyhelöinen. Yläosa tyköistuva ja mahd. hivenen koristeellinen. Väri vaalea, koossa 34-36... Mutta kiitos :) Ap
Zalandossa on lyhyille oma mallisto kanssa! Nelly toimii kanssa aina.
Mä ostin jostain sellaisesta liikkeestä, jossa myytiin vanhojentanssipukuja, iltapukuja ja myös hääpukuja. Tuolla pituudella ei ole niin väliä, koska nämä iltapuvut ja tanssiaispuvut on sellaisia, että se pituus sopii jos on 190+ pitkä ja omaa suhteettoman pitkät jalat. Meidän 162-senttiselle mekosta tuli sopiva kun helmasta lyhennettiin noin 20cm. Ostettiin sen mallinen mekko, joka käy myös akateemisiin vuosijuhliin, eli vähän sieltä iltapuvun ja tanssiaismekon välimaastosta. (Ne tanssiaismekot on ihan järkyttäviä prinsessahörhelömekkoja, ei niitä pysty käyttämään missään muualla kuin vanhojen tansseissa.)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on lastenosastojen mekoissa, jos tyttösi on noin lyhytkin vielä? Isompi ongelma on ostaa yli 170-senttiselle teinille, jolle ei meinaa löytää mitään mekkoa mistään. Aikuisten osastoilla on aikuisten naisten vartaloille tarkoitettuja mekkoja, lastenvaatteet eivät mahdu päälle.
Reilu 160-senttiselle tytölle löytyy joka kaupasta jos jonkinlaista mekkoa. Mikä on ongelma?
Noin lyhyt? Keskimitta suomalaiselle aikuiselle naiselle on 164-165 cm :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö toivoo puolipitkää mekkoa, jossa helma levenevä ja ehkä röyhelöinen. Yläosa tyköistuva ja mahd. hivenen koristeellinen. Väri vaalea, koossa 34-36... Mutta kiitos :) Ap
Mä voisin sen kuitenkin laittaa vielä toriin, jos haluat käydä vilkaisemassa.
Muutenkin pitänyt laittaa se taas kaupan. Löytyy sieltä ja Ylöjärveltä tämän illan aikana.
Tampereen Haloselta on oma suunnilleen samanpituinen tyttäreni löytänyt useita mekkoja.
Kai teini itse tietää mistä mekkonsa haluaa?
Mekkoja on joka paikassa. Itse suuntaisin vaikka hm:aan, jos teini ei itse kauppaa osaisi sanoa.
Hm kaupassa on kamalia mekkoja ei yhtään mun tyyliin
Ethän sinä mitään mekkoa laita, naamiaisasu koska olet vielä lapsi.