Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian pieni?

Vierailija
08.11.2017 |

Ikää lähemmäs 25 v ja muotoja ei ikinä tullutkaan. Treenaillut olen ja vähän pyöreyttä yms tullut mutta painoa alle 45 kiloa ja pituutta 158cm. Parisuhteessa olen aina epävarma siitä olenko ns tarpeeksi naisellinen vaikka tiedän että ei ole mistään rintojen koosta yms kiinni. En ole kuitenkaan sillä tavalla tasapaksu vaan löytyy ihan vyötärö. Jotenkin on huono itsetunto kun jatkuvasti mediasta tunkee silmille muodokkaita naisia ja itse olen miltein samoissa mitoissa kuin esiteininä... olisin mielummin vaikka 170 ja 60 kiloa kun tälläinen pikkunen. Jatkuvasti saa kuulla kaikenlaista vittuilua koostani. Poikaystävä on aina löytynyt ja olleet tyytyväisiä ulkonäkööni omien sanojensa mukaan mutta mitä jos en ollutkaan riittävä? Silikoneja olen harkinnut usein mutta tässä kropassa nekin olis aika koomiset varmaan... nyt on vain a-kuppi

Aina sanotaan että jokaiselle naiselle löytyy ottajansa mutta minusta tuntuu että kaikki kenen kanssa olen ollut on kuitenkin ollut enemmän niiden muodokkaiden perään...

Ps. Painoa en saa enempää tulemaan olen yrittänyt!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hyvännäkönen takapuoli? Minulla on ja olen suunnilleen kokoisesi. Se riittää.

Vierailija
2/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla hyvännäkönen takapuoli? Minulla on ja olen suunnilleen kokoisesi. Se riittää.

Onpa se kai ihan ok. Ei kovin iso mutta pyöreäksi jumpattu. Ei se mitään oikein auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan riittävä ja kiinnostava jo tuollaisena. Täytät paikkasi ja kelpaat.

Vierailija
4/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille alapeukuista, auttaa tähän kropan hyväksymiseen :)

Vierailija
5/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ehkä syödä reilummin ja treenata kovemmilla painoilla? toki se ei tohon pituuteen vaikuta ja sit saattais vaan tulla sellaseks tasapaksuksi. Mutta niin. Itse olen kanssa aika pikku nainen mutta en ole koskaan ongelmaksi kokenut, tosin olen pitempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme