Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Omaan lähipiiriin ei ole tullut vielä kertaakaan näitä lydioita ja sofioita jotka nyt ovat suosittuja. Eräs nettituttu antoi tytölleen nimeksi Minea, mikä on ilmeisesti siinä ja siinä :D
Henrik x 2 ja Eetu omassa lähipiirissäni syntyneet.
Kommentit (1116)
Vierailija kirjoitti:
Väinö, Eelis, Eemi, Eemil, Minea, Minnea
Miksei kukaa enää anna normaaleja nimiä ja mikä ihme toi minea/minnea nimi on olevinaan?
Väinö ja Eemil nyt on ihan "normaaleja" nimiä, molempia annettu iät ja ajat.
Minea, Casper, Aaron, Ellen. Nyt on syntynyt tosi vähän vauvoja omissa piireissä, vielä pari vuotta sitten meno oli ihan toista. Alkaa kai kaikilla olla lapsiluku täynnä, kun ikää alkaa olla.
Veikko, Olli, Selma, Eeva, Alisa
Lapset syntyvät nimettöminä. Yleensä lapsen vanhemmat päättävät lapsen nimen.
Abdul, Camel, Muhamatti, Muhmet, Mahmut, Aziz the combat fighter, Muhamed, ...
Ilona, todella kaunis nimi mielestäni.
Vähän ohis, mutta mä en voisi ikinä nimetä lapsiani Pirjoksi, Pentiksi tai muillakaan suunnilleen saman aikakauden muotinimillä. Se ei vain sopisi. Sen nimiset ovat olleet niitä keski-ikäisiä tai vanhuksia koko elämäni ajan, eivätkä ne edes kuulosta lasten nimiltä minun korvaani. Esim. eräs tarhatätini oli nimeltään Pirjo, ja siitä nimestä tulee mieleeni eläkeikää lähestyvä lyhtytukkainen täti helmikorvakoruineen aina ja ikuisesti. Naapurissani taas asui Pentti-niminen pappa.
Ei siis pahalla niitä kohtaan, jotka tämän nimisiä ovat, mutta tämä on vain minun kokemukseni.
Olenko ainoa, vai ärsyttääkö muita nämä muka-hauskat "Jaxuhali Änästääsiä Gigulsson" jutut nimiketjuissa? Tosi rasittavaa ja huonoa läppää.
Onni, Kerttu, Amanda, Eevi, Leo :)
Kaksi Venlaa, Paavo, Urho ja Olavi.
Noomi ja Nooa.... voi luoja, kuulostaa puhevialta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta mä en voisi ikinä nimetä lapsiani Pirjoksi, Pentiksi tai muillakaan suunnilleen saman aikakauden muotinimillä. Se ei vain sopisi. Sen nimiset ovat olleet niitä keski-ikäisiä tai vanhuksia koko elämäni ajan, eivätkä ne edes kuulosta lasten nimiltä minun korvaani. Esim. eräs tarhatätini oli nimeltään Pirjo, ja siitä nimestä tulee mieleeni eläkeikää lähestyvä lyhtytukkainen täti helmikorvakoruineen aina ja ikuisesti. Naapurissani taas asui Pentti-niminen pappa.
Ei siis pahalla niitä kohtaan, jotka tämän nimisiä ovat, mutta tämä on vain minun kokemukseni.
Ihan samaa mieltä! Toisaalta muutoksiin tottuu, aikaa se voi viedä, mutta lopulta ne muuttuu taas pikkulasten nimiksi.
Terv. Pentti 4veen lähisukulainen.
Jade, kaksi Pihlaa, Minea ja Eevi.
Onni, Aava, Tapio, Aleksi, Anni, Viljami, Pyry, Enja.
Janiel, sanoin pitkään Daniel kun en tiennyt tollasesta nimestä ja luulin kuulevani väärin :D