Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Omaan lähipiiriin ei ole tullut vielä kertaakaan näitä lydioita ja sofioita jotka nyt ovat suosittuja. Eräs nettituttu antoi tytölleen nimeksi Minea, mikä on ilmeisesti siinä ja siinä :D
Henrik x 2 ja Eetu omassa lähipiirissäni syntyneet.
Kommentit (1116)
Daniel, Elina, Sulo, Olivia, Viktoria, Venla, Nea ja Kristian.
Edith, Rasmus, Ingrid, Alva. Ja ei ole noiden lasten perheet ruotsinkielisiä evätkä asu seudulla, jossa olisi ruotsinkielisiä.
Olen itse nyt 29, joten lähipiiriin on Syntynyt ihan reippaasti lapsia viime vuonna.
Ella Tytti Henrika, Rea Aurora, Mico Noel, Nooa Justus Aleksi, Liinus Tapani, Leo Eliel, Alissa Sara Maria, Emma Helmi Ilona, Henrik Oliver, Lotta Viola, Aino Matilda, Hilja Ilona, Eemi Antero ja Iisa Anna Julia.
Suosikkejani ovat olleet Vianna Alice Olivia, Kaspian Aleksanteri, Elliot Liam ja Anni Minea. Naapuriin syntyi Pirja Aino Sini Sofia viime vuoden puolella...
Ei mun lähipiiriin kuulu lisääntyviä ihmisiä. Ei se näytä kiinnostavan ketään enää. Itse aion kyllä lisääntyä, mutten ole nimiä miettinyt.
Hulluin mitä olen kuullut on Emma-Maria Tarina Elisabeth Olivia.
Kauneimpia
- Solja Sofia
- Alice Viola & Irene Vanessa (kaksoset)
- Lilja Lumo Katariina
- Lempi Evelina
- Otto Onni Aleksei
- Titus Benjamin
- Mio Oliver
Romelio, Romy, Leonardo, Eleana..asumme ulkomailla.
Sofia, Elli, Ali, ja aivan hirveä nimi Mauno.
Yessica, viisi Eemiä, yksi Sanna ja Mariga.
Mikael, Viljami, Eerik
Milja ja Ronja
Mio, Kerttu, Heidi, Lilja, Sofia, Livia. Osa jo vanhempia.
iina,sofi,aada,olivia,oliver,sasu
No seuraavaksi alkaa ilmestyä Kaijoja, Riittoja, Ritvoja ja Seijoja. Ja Kari ja Rauli ja Tapani.
Ainakin Viivi, Pyry, Oliver, Annina ja Elissa. Muistaakseni oli myös Sofia, Meea & Antto, mutten olr varma.