Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Omaan lähipiiriin ei ole tullut vielä kertaakaan näitä lydioita ja sofioita jotka nyt ovat suosittuja. Eräs nettituttu antoi tytölleen nimeksi Minea, mikä on ilmeisesti siinä ja siinä :D
Henrik x 2 ja Eetu omassa lähipiirissäni syntyneet.
Kommentit (1116)
Neela, Miko, Ada, Jade, Isla, Eemeli.
Aino ja Aatos on syntyneet nyt lähiaikoina tutuille.
Mulle nämä Vilhot ja Väinöt ovat sellaisia "pappanimiä" jotka särähtää korvaan vanhojen ihmisten niminä. Olen sitä sukupolvea, joiden isovanhemmat olivat Väinöjä, Marttoja, Vilhoja ja Reinoja.
Pentit, Pirjot, Paavot, Ritvat ja Raimot ovat minulle niitä vanhempieni ikäisten nimiä.
Joonatan, Juha, Tapani, Arseni, Viktoria Katariina Elisabet ja kaikki yhdelle kasteessa. Kaisa, Janna, Amanda.
Vierailija kirjoitti:
Joonatan, Juha, Tapani, Arseni, Viktoria Katariina Elisabet ja kaikki yhdelle kasteessa. Kaisa, Janna, Amanda.
Arsenikki?
Vai minun "Arseni" eli my Arse a.k.a Ass?
:-o
Ihmeellisiä lässytysnimiä annetaan, eli jotka sopii lähinnä alle 10v lapselle, ei naisellisia tai miehekkäitä jotka sopii aikuisille joskus.
Ei niillä ollu nimiä ku ne synty
Yhden nimi oli Kolli ja toinen Kulli
Aada, Elle, Iisa, Nella, Armas, Hugo ja Filip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arsenikki?
Vai minun "Arseni" eli my Arse a.k.a Ass?
:-o
Kysytkö tosissasi?
Venäläinen nimi. Ortodoksisesta kirkosta löytyy piispa eli metropoliitta Arseni.
Aadla, Iida, Mimosa ja Johanna
Ella, Emma, Mette, Lotte, Helmi.
Pojat osastoa Eemi, Emil, Luukas/Lukas, Eetu
Yulija, Yelena, Ira tytöille ja Yun, Bai ja Jing sekä Minwoo pojille.
Naapurissa ja tutuille: Ahmed, Aisha, Yanica, Vladimir ja Minhoo. Päiväkotikavereiden sisaruksille mm. Aia,Ken ja Ziang. Asumme pk seudulla.
Hertta, Jaakko, Oliver, Elliot ja Vincent(en ole ihan varma kirjoitetaanko noin)
Vienna, Lenne, Bea, Ronja, Vieno
Vierailija kirjoitti:
Ella, Emma, Mette, Lotte, Helmi.
Pojat osastoa Eemi, Emil, Luukas/Lukas, Eetu
Mette on aivan ihana nimi! Aina saa hymyn huulille kun tuon nimen näkee 😍
Yleensä en tykkää tomerista lyhyistä nimistä esim. Titta, Lotta, Jutta yms. Ei ole mieleeni, mutta Mette on poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Ellen on maksimaalinen trendinimi! Heikosta syntyvyydestä huolimatta tätä nimeä riittää näihin harvoihin syntyneisiin.
Ellen on tosi kaunis nimi, ei se minusta niin yleinen ole.
Hertta, Pihla