Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miehellä on parisuhteessa luontainen halu/tarve palvella, tuntea itsensä tarpeelliseksi ja pitää huolta

Vierailija
08.11.2017 |

Anna siis miehen toteuttaa näitä tarpeita. Muuten vastassa saattaa olla motivaationsa menettänyt ja passiivoitunut kumppani.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea uskoa.

Vierailija
2/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä tarve palvella tulee ilmi? Mies laittaa esim ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä ihan auennut....

Vierailija
4/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olis uutta ainakin meillä.että mies pyykkäisi tiskaisi ja siivoaisi. Hoitaisi lasten asiat.

Vierailija
5/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ainakin omaan mieheeni. Vuorotellen "palvelemme" toisiamme tekemällä erilaisia pieniä tekoja toisen ilahduttamiseksi. Mies on parempi keksimään niitä kuin minä. Hän myös on ilmeisen hyvillään siitä, että tietää ja tuntee olevansa minulle tarpeellinen ja että pystyy huolehtimaan minusta esim. kun olen sairaana tai tarvitsen apua johonkin.

Vierailija
6/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli liian ympäripyöreää, kerro tarkemmin, anna vaikka esimerkkejä-

Vierailija
7/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkäs nämä näkyvät?

Haluaa palvella siten että livahtaa karkuun aina kun olisi kotitöiden aika, "tekee palveluksen" sillä että on pois tieltä kun me niitä tehdään?

Tuntee itsensä tarpeelliseksi siten että syö jääkaapin tyhjäksi, antaen kumppanille tärkeää työtä täyttää kyseinen hökötin, ettei vain jäätäisi toimettomaksi?

Haluaa pitää huolta siten että määrittelee minne ja milloin kumppani saisi lähteä aikaansa viettämään? Eihän siitä tiedä mitä kamalaa voi tapahtua?

Hmph.

Vierailija
8/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloituksen väite sopii niihin miehiin, jotka valittavat, että suomalainen nainen ei osaa olla nainen kuten ulkomaalaiset naiset, jotka hoivaavat ja palvelevat miehiään? Ei tunnu siltä, että nämä miehet haluaisivat palvella naisia.

Vierailija
9/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin hiljattain, että en enää edes haaveissani kuvittele, että mies oma-aloitteisesti auttaisi minua pienimmässäkään asiassa, lohduttaisi tai haluaisi läheisyyttä (sen johtamatta seksiin). Jos haaveilen läheisyydestä, niin se olen minä joka hakeutuu miehen lähelle. Muu tuntuisi liian epärealistiselta.

Vierailija
10/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kultaiselta noutajalta. Tosielämässä kultainen noutaja on tosin useimmiten parempaa seuraa kuin ihmiset.

Vierailija
11/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi jos mies saa auttaa käytännön asioissa. Miestä ei kuitenkaan kannata käskeä tyyliin "imuroi". Kannattaa mieluummin sanoa kauniisti että voi kun joku imuroisi täällä kun itse en millään jaksa. Mies haluaa ratkaista naisen ongelman ja alkaa imuroida. Toisin sanoen: tuntee itsensä tarpeelliseksi.

Ennen kaikkea mies haluaa olla mies. Hän ei halua lähteä naisen kanssa mihinkään valtataisteluihin vaan usein mies toivoisi naisen olevan vastaanottavainen.

Mies tuntee itsensä miehekkääksi kun saa pitää naisesta huolta ja olla tälle emotionaalinen kallio jota vasten nojata.

Vierailija
12/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vastaan mokomaa tullut. 

Vierailija
13/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin juuri tuossa vieressä istuvalle miehelleni, että hän saa palvella minua niin paljon kuin vain ikinä jaksaa. En missään tapauksessa halua passivoida häntä tai viedä häneltä motivaatiota. Kumma kyllä, mies ei näyttänyt hirveän kiitolliselta.

Vierailija
14/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi jos mies saa auttaa käytännön asioissa. Miestä ei kuitenkaan kannata käskeä tyyliin "imuroi". Kannattaa mieluummin sanoa kauniisti että voi kun joku imuroisi täällä kun itse en millään jaksa. Mies haluaa ratkaista naisen ongelman ja alkaa imuroida. Toisin sanoen: tuntee itsensä tarpeelliseksi.

Ennen kaikkea mies haluaa olla mies. Hän ei halua lähteä naisen kanssa mihinkään valtataisteluihin vaan usein mies toivoisi naisen olevan vastaanottavainen.

Mies tuntee itsensä miehekkääksi kun saa pitää naisesta huolta ja olla tälle emotionaalinen kallio jota vasten nojata.

Kyllä kahden aikuisen pitäisi pystyä kommunikoimaan ihan ilman turhaa kiemurointia. Saa ja pitää kysyä suoraan että "viitsisitkö imuroida?". Toki ihan kohteliaasti.

Ja jos itse mitään olen miehistä oppinut, niin vihjailuilla mennään vain metsään, ei moni mies sellaisesta mitään ymmärrä. Suoraan pitää sanoa mitä haluaa.

Jos "vastaanottavaisuudella" ja "valtataistelulla" viittaat siihen että nainen ei saisi kyseenalaistaa tai olla miestään vastaan, niin mennään heikoilla vesillä. Saa tuntea olevansa mies, mutta tasavertaisessa kanssakäymisessä pitää myös ottaa vastaan kritiikkiä ilman että sitä nähdään jonain valtataisteluna tai miehen "miehuuden" kyseenalaistamisena.

Viimeisenä, jokaisen pitäisi oppia nojaamaan omaan kallioonsa. Joo, toiseen voi tukeutua tarvittaessa, mutta pitää oppia tukeutumaan pääasiassa itseensä.

Vierailija
15/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täällä on rikkinäinen, menee palautukseen.

Vierailija
16/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan itse sanonut haluavansa palvella minua. Ja jumaloida, ja niin se tekeekin.

Keittää kahvit aamuvuoroon mennessään termariin, tekee ruuat jos on vapaalla ja mä töissä, käy kaupassa ja hoitaa muutenkin mallikkaasti kaikki asiat jotka yhdessäasuvien pariskuntien tuleekin osata, ja haluta hoitaa. N. puoliksi teemme kotihommat, tai se tekee, joka on kotona enemmän. Välillä minä, välillä mies. Mutta siis palvella hän haluaa. Tuoda sen mitä tarvitsen, antaa sen mitä olen vailla, olla tukena ja turvana. Makuuhuoneessa se sitten haluaa ottaa omansa niin kuin huvittaa ;)

Vierailija
17/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minulla on tuollainen mies. Laittaa ruokaa, järjestelee asioitani puolestani jos itsellä aivo jumittaa liikaa, kehuu ja kannustaa, ja ennen kaikkea keksii loputtomasti kaikenlaista ihanaa sängyssä.. :) Hän sanoo itsekin, että tulee niin hyvälle mielelle siitä kun hän näkee että nautin, tai että tykkään hänen laittamastaan ruuasta, jne.. Pesee joskus pyykkinikin käsin; siis ne joita ei voi laittaa koneeseen.

En tajua miten olen näin ihanan miehen löytänytkään, mutta sen kyllä tajuan, ettei hänenlaisiaan joka nurkan takaa tule vastaan. 

Vierailija
18/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna siis miehen toteuttaa näitä tarpeita. Muuten vastassa saattaa olla motivaationsa menettänyt ja passiivoitunut kumppani.

Eipäs ole. Lopeta tällaisten amerikkalaislehdistä opittujen käsitysten tyrkyttäminen.

t. mies

Vierailija
19/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, minulla on tuollainen mies. Laittaa ruokaa, järjestelee asioitani puolestani jos itsellä aivo jumittaa liikaa, kehuu ja kannustaa, ja ennen kaikkea keksii loputtomasti kaikenlaista ihanaa sängyssä.. :) Hän sanoo itsekin, että tulee niin hyvälle mielelle siitä kun hän näkee että nautin, tai että tykkään hänen laittamastaan ruuasta, jne.. Pesee joskus pyykkinikin käsin; siis ne joita ei voi laittaa koneeseen.

En tajua miten olen näin ihanan miehen löytänytkään, mutta sen kyllä tajuan, ettei hänenlaisiaan joka nurkan takaa tule vastaan. 

Sinua on kyllä tosiaan lykästänyt.

Vierailija
20/21 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käy töissä, tiskaa, siivoaa, pesee pyykit, hoitaa lapset, samalla kun emotionaalinen kallio röhnöttää sohvalla. Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi