Haluaisin mennä siivouskomeroon työpaikan miehen kanssa.
Komea, karismaattinen, minua vanhempi, ja jopa housuista erottaa varustelun tason kun salaa vilkuilen. Aivan tuskaa ovulaatiopäissään olla samassa tilassa hänen kanssaan.
Kommentit (19)
Niin minäkin. Pistäisin sen sotkuporsaan kanssa siivousvälineet kunnolliseen järjestykseen.
Aika vaatimaton tuo toiveesi mennä siivouskomeroon miehen kanssa.Käykää ihmeessä.
UUH! Meidän töissäkin yks jonka kans voisin käydä.. Tää ei varsinaisesti ole komea, mutta lihaksikas ja uhkuu testosteronia.
Pakko käyttää pikkuhousun suojia, ettei ihan housut kastu.
Hirveitä tiukkapipo-alapeukuttajia täällä. Onneksi minulla on sentään jotain hauskaa työpaikallani. Huomenna taas nauttimaan näkymistä :)
Tiedän tunteen! Mulla oli myös tosi vahvaa kemiaa työpaikalla miehen kanssa. Jos se olis tajunnu ehdottaa siivouskomerossa piipahtamista niin olisin suostunu samalla sekunnilla. Päädyttiin kyllä lopulta yhteen työn ulkopuolella monen mutkan kautta ja nyt ollaan oltu jo 15v naimisissa.
Mikä estää ehdottamasta itse? Menoksi vaan ;D
Miksi naiset ei halua mun kanssa minnekään? Ei edes siivouskomeroon.
Olen puutteessa jo alkanut katsella ruokapaikan läskiä muijaa,onhan sillä isot tissit ja perse.
Mun ovulaatiomiehet ovat luojan kiitos fiktiivisiä. Yritän tarmokkaasti olla tekemättä itsestäni ääliötä kenenkään todellisen miehen edessä....mutta joskus ne vaan tuoksuvat niiiiiiin hyvälle.
Mä olin työpaikalla miehen kanssa arkistokomerossa, ihan töissä. Toinen työkaveri tuli ovelle, kun näki meidät, huusi isolla äänellä: Täällä on kaappiheteroita. Muutkin tulivat ovelle katsomaan. Naurettiin sitten kaikki yhdessä.
Törmäsin kerran komeron ovella erääseen ja vieläkin harmittaa, etten jäänyt.
Siivouskomerossa voi ollakin mielen pölynimuri jota voitte käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siivouskomerossa voi ollakin mielen pölynimuri jota voitte käyttää.
"Tulit äsken mieleen."
Vierailija kirjoitti:
Et taida komeroon mahtua, sääli.
No, ei se haittaa, jos pylly vähän paukkaa oveen.😘
Onpahban yleisöllekin jotakin.
Mä suunnittelin samanmoista siivouskomerosettiä pari vuotta sitten, kun toimistollamme pyöri eräs tulikuuma, itseäni jonkin verran nuorempi remonttimies. Jos en olisi naimisissa, niin todellakin olisin ehdottanut hänelle vaikka mitä, ja todennäköisesti olisin jopa skoorannut, siihen malliin kaveri firttasi mulle takaisin. Ah, those were the days. <3
Kyllä naiset on niin eläimiä...