Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat, ihanat koristevalojen laittajat, pelastitte sumuisen päivän!

Vierailija
08.11.2017 |

Pari päivää sitten oli päivälläkin märkää ja pimeää, ilma oli sumuista ja harmaata. Olikin ihanaa kun ihmiset olivat koristelleet terassejaan ja pihaistutuksiaan koristevaloilla! Tuhannet pikkuauringot loistivat lämpimästi harmaudessa ja tuli niin hyvä olo ilmasta huolimatta!

Kiitos jokaiselle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sulla oo elämässä oikeita murheita, jos ne jollain koristevaloilla korjataan. Hei ne ei paljoo maksa, osta vaikka kämpäsi seinät täyteen niin on hyvä olo joka päivä.

Vierailija
2/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sulla oo elämässä oikeita murheita, jos ne jollain koristevaloilla korjataan. Hei ne ei paljoo maksa, osta vaikka kämpäsi seinät täyteen niin on hyvä olo joka päivä.

Harmi että sulla on suurempia, tai et vain muuten kykene "arjenpienienilojen" näkemiseen.

Se että toisella on asiat huonommin, ei tarkoita etteikö toinen saisi kutsua päiväänsä huonoksi. Kuten ei toisen onnellisuus vähennä sinun onnellisuutta.

Parempaa loppu vuotte sinnekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kodin ulkopuolella koristeltavaa. Ja ilahduin ihan suunnattomasti muiden laittamista ulkovaloista!

Vierailija
4/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen laittanut jo paljon valoja itseni ja ohikulkijoiden iloksi. On kivaa palata illalla töistä kotiin, kun valot loistaa ikkunoissa.

Vierailija
5/5 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonossa leikkaukseen, mutta ei se tarkoita sitä, ettei voisi ilahtua kauneudesta ympärillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi