Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Euroviisujärjestelmä on pienellä hionnalla ok. Ensi vuonna 3 artistia (Jenni Vartiainen, Antti Tuisku, Chisu) jokainen kolmella biisillä ehdolle!

Vierailija
08.11.2017 |

Eli Jennillä, Antilla ja Chisulla olisi jokaisella 3 ehdokasbiisiä. Esityksiä olisi siis 9 joista sitten kansa valitsisi artistin ja biisin. Tähän vuoteen ja Saaraan en ota kantaa koska en ole ollenkaan vakuuttunut hänen pärjäämisestään ennen kuin kuulen ne biisit ja onko Saaran lavakarisma kasvanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kun katsoin tämän vuoden Vain elämää, Jenni V oli oppinut laulamaan muullakin tavalla kuin huokailemalla ja läähättämällä. Eikä englannin ääntäminen ollut lainkaan huonoa. Siitä voisi rakentaa jotain.

Vierailija
2/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko UMK pitäisi lakkauttaa. Koko sen olemassaolon ajan Suomen menestys Euroviisuissa on ollut kaikkien aikojen heikointa. Yleisön pitäisi antaa kokonaan päättää edustajasta, mutta ei taida suomalaiset osata äänestää oikein tässäkään asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Chisu osaa laulaa livenä mutta Anatude käyttää aina taustanauhoja. Viisuissa pitää laulaa itse.

Vierailija
4/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän luulen, että jos Suomen eturivin artisteja ylipäätään kiinnostaisi viisuihin lähteminen, niin heille olisi mahdollisuus jo tarjottu... 

Vierailija
5/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tarvita. Saara on palkittu seuraaviksi 20 vuodeksi Suomen edustajaksi. Nyt kun hän voittaa, hän jatkaa siitä eteenpäin joka vuosi.

Vierailija
6/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen, että jos Suomen eturivin artisteja ylipäätään kiinnostaisi viisuihin lähteminen, niin heille olisi mahdollisuus jo tarjottu... 

Eikä ole kun on ollut UMK.