Tämän vuoksi en käytä puhelimen sormenjälkitunnistinta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201711082200518500_ul.shtml
Iranilainen perhe, isä, äiti ja pieni lapsi, oli matkalla lomalle Balille Qatar Airwaysin lennolla. Lento oli lähtenyt Dohasta.
Pariskunta ja erityisesti äiti oli nauttinut alkoholia runsaanpuoleisesti. Vaimo oli jo pitempään epäillyt miehellään olevan salasuhde.
Miehen nukkuessa vaimo oli ottanut tämän matkapuhelimen ja saanut sen auki pistämällä aviomiehensä peukalon sormenjälkitunnistimeen.
Viesteistä selvisi, että mies pettää vaimoaan.
Kommentit (18)
Minä taas en käytä siksi, että toisen voi tarvita joskus päästä puhelimeen käsiksi.
Tiedän vaimon koodit ja hän minun.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en käytä siksi, että toisen voi tarvita joskus päästä puhelimeen käsiksi.
Noihin voi tallentaa useammatkin sormenjäljet kuin vain omansa.
Voiko tunnistautumiseen käyttää penistä? Onko kukaan kokeillut? (varmasti on)
Minä en käytä siksi, että se lukitus ei yhtäkkiä tunnistakaan sitä sormenjälkeä. Tyttärelle kävi näin.
Iranilainen pariskunta pienen lapsen kanssa tuhannen päissään Qatar Airwaysin lennolla...
Pettämistä, salasuhteita, älypuhelimia, kieroilua...
Onko juttu väsätty länsi-inhimillistämään eli integroimaan muhametinuskoa? Hahhahha.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää toimivan hyvin.
Minä en käytä siksi, että olen vainoharhainen. En halua mihinkään Applen ylläpitämään sormenjälkirekisteriin.
Vierailija kirjoitti:
Turha sun on edes yrittää, sen pitäisi olla edes pikkusormen paksuinen 😏
Mä käytän, varalla tietysti vielä numerokoodilla pääsy. Ollaan tallennettu miehen kanssa jäljet ristiin toistemme puhelimiin, pääsee sisään jos on tarve. Harvemmin on.
Siis eikö teillä muka toimi SEKÄ numero koodi, että sormenjälki?? Iphonessa voi avata molemmilla, luulin että kaikissa sama käytäntö. ei siis sulje sormenjälki koodin käyttöä, itse käytän siksi sitä vaan useemmin koska nopeempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sun on edes yrittää, sen pitäisi olla edes pikkusormen paksuinen 😏
Voihan naisetkin painaa klitan kii siihen sensoriin.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teillä muka toimi SEKÄ numero koodi, että sormenjälki?? Iphonessa voi avata molemmilla, luulin että kaikissa sama käytäntö. ei siis sulje sormenjälki koodin käyttöä, itse käytän siksi sitä vaan useemmin koska nopeempi.
Näin toimii myös One+
Käytä vähemmän alkoholia niin et sammu niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Honorissa toimii sekä numerokoodi että sormenjälki yhtä aikaan. Sormenjälki nopeuttaa normaalia toimintaa, mutta ei aina toimi esim tiskaamisen jälkeen. Samaan puhelimeen voi tallentaa useamman sormenjäljet. Itse oo tallentanut miehen jäljet myös. Sitä kuvio avausta en käytä lapsen takia. Sen ei tarvi ilman lupaa mun puhelinta tutkia.
Vierailija kirjoitti:
:D :D :'D TÄMÄ !!!!!!!!!! :D :D
Koraanin opetus ei ollut uponnut selvästi. Toivottavasti ajatollah antaa rangaistuksen ryypiskelystä.