Se tunne kun työkaveri lähtee perheen kanssa jouluna "Thaikkuihin"
Kommentit (14)
Jotkut ihmiset eivät vaan osaa ajatella. Jos kaikki olisivat älykkäitä ja vastuuntuntoisia, eläisimme täysin erilaisessa maailmassa. Tosiasia kuitenkin on, että puolet väestöstä on älykkyysosamäärältään <100.
Noloa tässä on lähinnä somessa viljeltävien englanninkielisten sanontojen ja englannista suoraan "käännettyjen" lauserakenteiden käyttö.
Mieluummin "Thaikkuihin" kuin "Thaimaaseen".
Tsunamivaara erityisesti tänä jouluna!
Todennäköisesti säkin sanoisit just noin, jos sulla olisi varaa matkustaa minnekään.
Ei mitään tunnetta. Pitäisikö olla?
Mulle tullis varmaan semmonen tunne että "oi kun ihanaa, lämpimään rentoutumaan ja syömään hyvin, pääsispä itsekin"
Niin, on se kivaa mennä viemään rahansa kaikenmaailman prostituutio- ja päihderikollisille. Lopulta koko tuon maan hallinto on yksi rosvojoukko, joka tekee rahansa seksityöläisten ihmisarvon hinnalla.
Ällöttävä paikka kokonaisuudessaan. Lisäksi monikaan suomalainen ei tajua, miten kusessa tuossa maassa on, jos sattuu joutumaan itse rikoksen uhriksi tai vaikka onnettomuuteen. Länkkäri on siellä aina syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on se kivaa mennä viemään rahansa kaikenmaailman prostituutio- ja päihderikollisille. Lopulta koko tuon maan hallinto on yksi rosvojoukko, joka tekee rahansa seksityöläisten ihmisarvon hinnalla.
Ällöttävä paikka kokonaisuudessaan. Lisäksi monikaan suomalainen ei tajua, miten kusessa tuossa maassa on, jos sattuu joutumaan itse rikoksen uhriksi tai vaikka onnettomuuteen. Länkkäri on siellä aina syyllinen.
Jonnekki vaan pakko päästä aurinkoon että jaksaapi. Täytyy yrittää olla menemättä lasten kanssa huoriin tai tekemään rikoksia.
wt