Päivää ennen menkkoja ilman kumia, nyt seuraavat ei ala?
Ovat noin 4 päivää myöhässä :(. Mistä voi johtua ?
Kommentit (25)
Mistä voi johtua? No, vaikkapa raskaudesta.
Ovulaatio ei aina ole tismalleen menkkojen puolivälissä vaan sen paikka voi heitellä. Raskaus ei ole todennäköinen, mutta täysin mahdollinen.
Hmmm, kyllä nyt ollaan jännän äärellä miksi naisella joka on harrastanut suojaamatonta seksiä ei ala kuukautiset...
Kipitähän ostamaan se raskaustesti, niin tiedät enemmän.
Oho, ilman ehkäisyä ryhdytään sukupuoliyhdyntään ja sitten ihmetellään luontoa. Kumpikin osapuoli yhtä kuutamolla. Tämäkö on Suomi vuonna 2017.
-Yriteään lasta = ei käytetä ehkäisyä
-Ei yritetä lasta = käytetään ehkäisyä
Mulla on ollut koko ikäni erittäin säännölliset kuukautiset ja näyttääpä vaan varmat päivät toimivan välittömästi molemmin päin sekä haluttaessa ehkäistä niillä että haluttaessa lapsia.
Jos kierto on 28 päivää ja seksiä ollut päivää ennen menkkoja niin miten ihmeessä voi tulla raskaaksi?? Siittiöt ei elä kauaa veren seassa eikä säily hengissä ovulaatioon asti
Stressaat asiaa ja elimistö tekee tepposet.
Pelkäät olevasi raskaana ja menkat eivät ala stressin takia. Minulle on käynyt monesti niin. Negatiivisen raskaustestin jälkeen ovat sitten alkaneet heti seuraavana päivänä.
Miksi et käytä sitä kumia? Et kai ole niin tyhmä ja luule, että on varmoja päiviä?
Ja jos et kumista tykkää, käytä muita ehkäisymuotoja. Sulle voisin suositella selibaattia, ettei tuo äo varmasti pääse jatkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät olevasi raskaana ja menkat eivät ala stressin takia. Minulle on käynyt monesti niin. Negatiivisen raskaustestin jälkeen ovat sitten alkaneet heti seuraavana päivänä.
No jos asia on niin stressaava, suosittelen tuplaehkäisyä. Luulis olevan sullekin mukavampaa ettei tartte stressata.
Teen testin tänä iltana. Saapa varmuuden asiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teen testin tänä iltana. Saapa varmuuden asiaan. Ap
Varmuuden saat vasta ehkä neljän-viiden kk:n päästä. Raskaustesti voi valehdella näyttäessä negatiivista. Positiivinen tulos sensijaan on yleensä aina oikea.
Mies ei tuonut eilen testiä, koska positiivinen tulos on hänen mielestä mahdoton ja hänen mielestään yhtä typerää tehdä se kuin huumetesti, koska en käytä huumeita. Haen itse testin tänään kun lähden töistä. Ap
Voitko tulla sit kertoon, mua jäi kiinnostaan tää keissi :D
Tällä järjenjuoksulla sitten hankitaan lapsia. Oikeasti, ennen lapsentekolupaa pitäisi olla jonkinmoinen älykkyys- ja viisauskoe. Liian tyhmiltä ja epäkypsiltä johdot poikki niinsanotusti. Tällä menolla älykkäin kansanosa hankkii yhden lapsen ja nämä joilla on vaikeuksia aamuisin laittaa kengät oikeisiin jalkoihin hommaavat 10. Eli tuloksena on Idioluutio jolloin jokainen syntyvä sukupolvi on edellistä tyhmempi.
Ehkä sulla oli juuri tuolloin pitkäksi venähtänyt kierto.
Onnittelut. Toivottavasti voitte pitää lapsen!
Et ole ilemisesti koskaan kuullut, että varmoja päiviä ei ole? Menkkojen aikanakin seksiä harrastaessa voi tulla raskaaksi.