Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voi kurkkukipu kestää?

kurkkukipuinen
07.11.2017 |

Mulla on ollu nyt kova kurkkukipu kohta viikon, eilen otettiin nieluviljely, joka oli negatiivinen, ei angiinaa.
Tämä siis viruksen aiheuttama, yskää on myös, mutta ei juurikaan nuhaa. Varsinkin ruuan nieleminen ja yskiminen tekee tosi kipeää. Särkylääkettä olen syönyt, mutta ei tunnu auttavan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua... Mulla oli toispuoleista kurkkukipua 6 päivää, ei kuumetta, yskää, nuhaa. Streptokokki negatiivinen. Sitten kurkkukipu meni pahaksi enkä voinut enää puhua, syödä, juoda. Päivystyksessä mut otettiin kiirellisenä sisään - > kurkkupaise. Puhkaisu helpotti oloa välittömästi, mutta hirveetä se oli. Toivottavasti sulla menee pian kipu ohi!

Vierailija
2/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku tosi sitkee virus pyörii, kurkkukipua, räkätautia ollu kuukauden, välillä meinaa parantua mut alkaa sit uudestaan. Hajottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on liikkeellä. Kurlaa 80% viinalla. Puutuu hyvin. Jälkitaudit voit yrittää ehkäistä reilulla C:llä ja sinkillä kera rajun maitohappobakteerikuurin.

Vierailija
4/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua... Mulla oli toispuoleista kurkkukipua 6 päivää, ei kuumetta, yskää, nuhaa. Streptokokki negatiivinen. Sitten kurkkukipu meni pahaksi enkä voinut enää puhua, syödä, juoda. Päivystyksessä mut otettiin kiirellisenä sisään - > kurkkupaise. Puhkaisu helpotti oloa välittömästi, mutta hirveetä se oli. Toivottavasti sulla menee pian kipu ohi!

Mäkin mietin tota paisetta, pitää katsoa nyt vielä pari päivää ja jos pahenee niin uudestaan lääkäriin, tällä kertaa kurkkulääkärille. 

Vierailija
5/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adenovirus. Kolmatta viikkoa kurkkukipeä. Ainostaan Carmolis-pastilli auttavat yskään.

Vierailija
6/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo kesällä. Kurkkukipu (toispuoleinen) kesti neljä viikkoa. Sen jälkeen meni viikko ja alkoi kutina nielussa, joka kesti siitepölykauden loppuun (ilmeisesti tauti altisti siitepölyvaivoille herkistämällä limakalvot).

Vierailija
7/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adenovirus. Kolmatta viikkoa kurkkukipeä. Ainostaan Carmolis-pastilli auttavat yskään.

Apua, niin kauan! Toivottavasti paranen edes jouluksi kun pitkä ulkomaanreissu tulossa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi