Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen joka ei kuuntele Jimi Hendrixia, proge pink floydia, onko siitä mihinkään?

Jimi Hemppa
07.11.2017 |

ei ole cheekkiksen kuuntelija naiset joita on 95 prosenttia suomalaista naisista, hylkyyn

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..onko pitkätukkaisista progen kuuntelija neitimiehistä mihinkään? No ei.

Vierailija
2/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä työttömiltä pilveä polttavilta neitimiehiltä pitäisi evätä sosiaalituet.  Joutuisitte kadulle ja kuolisitte kylmään.

Kyllä tosimies käy töissä, juo kahvia, maksaa veroja ja kuuntelee black metallia. Seikka on saletti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink Floydin kuuntelemattomuus saattaisi vielä mennä, mutta Hendrixin kohdalla menisi itsellä raja.

Vierailija
4/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PinK Floyd on ollut Atom Heart Motherin jälkeen pelkkää tekotaiteellista kaupallista paskaa!

Vierailija
5/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä?

Vierailija
6/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, itse voin kyllä kuunnella noita.

Vierailija
7/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proge ja Cheek menee samaa kategoriaan itsellä: pitkäveteistä potaskaa.

N45

Vierailija
8/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele Henkkaa, enkä Pink Floydia. Autossa soi nostalgia-kanava. Inhoan hevimusiikkia, enkä ole rock-mimmi. Olen tanssitaitoinen, iskelmää kuunteleva, samoin klassinen miellyttää, lattarirytmit. Osaatko ap edes tanssia? Onnistuuko Paso Doble?? Entä sambakävely?

Vierailija
9/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele Henkkaa, enkä Pink Floydia. Autossa soi nostalgia-kanava. Inhoan hevimusiikkia, enkä ole rock-mimmi. Olen tanssitaitoinen, iskelmää kuunteleva, samoin klassinen miellyttää, lattarirytmit. Osaatko ap edes tanssia? Onnistuuko Paso Doble?? Entä sambakävely?

olet roskaa minulle

autossa soi Spirit-radio se on paras

Vierailija
10/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää osata TANSSIA niin vakio kuin lattareita. Hei ap, olen naimisissa, sinua tuskin naiset haluavat millään tavalla.

Vierailija
11/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuruudenhullu, mt- ja päihdeongelmainen keski-ikäinen äijä, joka kuvittelee ansaitsevansa kauniin ja nuoren naisen, mikä klisee.

Ap, mene sinne Aasiaan, niin voit ostaa sieltä itsellesi naisen. Vielä kun vähän hiot tota sun "olen profeetta" -juttua, niin kyl se siitä, voi tärpätäkin. Tosin turha odottaa, että ne tietäisi jostain progesta yhtään mitään, ja kristittyjäkään ei taida olla kuin Filippiineillä - vaikkakin siellä ne ovat katolilaisia, jotka ei taas kelpaa sulle. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
12/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä jimi henkalla oli parhaat kuteen mistä saisi noita vaaatteita?

http://www.messynessychic.com/2014/01/22/10-jimi-hendrix-looks-to-send-…

Vierailija
13/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikeWilkersonstoned kirjoitti:

thåström on kans hyvää kaaa ja rane ja raitsikka adio helsingissä

mistä saisin naisen joka ajattelee kuten minä, on hyvä musa maku ja perse ei repsota ja ei ole uskonasioitakaan vastaaan eli taeismin saastuttama pönttö

Vaan hittojakos sinä naisella teet kun olet itse vielä poika? Vai arvosteletko äitisi persettä?

Vierailija
14/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset ovat niin negatiivisia valittajia, että olen päättänyt ottaa naisen espanjatsa tai kiinasta

haistakaa suomalaiset ateisti-femakot paska, ette pääse taivaaseen

Vierailija
15/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikestonedman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet roskaa minulle

autossa soi Spirit-radio se on paras

Sulla joku teinituning-amisauto jolla ajelet aina rahapäivänä tankkaamaan?

Juu ei kiitos tuollaista.

ohis

Vierailija
16/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen mm. Pink Floydia ja Jimi Hendrixiä mutta minua ei pätkääkään kiinnosta mitä musiikkia miesystäväni kuuntelee. En pidä tarpeellisena musiikinmaun yhteneväisyyttä parisuhteessa.

Vierailija
17/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mike, mites se vesipaasto, onko maha jo laihdutettu pois?

Vierailija
18/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leonad cohenin kuolinpäivä

saispa rockki gimman vaimoksi en kaipaa 45 v iskelmä mammaa

Vierailija
19/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen sekä Henkkaa että Pink Floydia, mutta myös lattaria. Iskelmä on pyllystä.

Tällä hetkellä kuuntelen espanjalaista nettiradiota BI FM:ää, joka tosin soittaa eng.kielistä vaihtoehto- / indie-musaa.

N42

Vierailija
20/22 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkesakke45 kirjoitti:

suomalaiset naiset ovat niin negatiivisia valittajia, että olen päättänyt ottaa naisen espanjatsa tai kiinasta

haistakaa suomalaiset ateisti-femakot paska, ette pääse taivaaseen

Kieltämättä sinä käytät itse koko valituskiintiön. Mutta miten ihmeessä espanjasta? Sehän tempaisee sua avarilla ennen kuin kerkiät paskaa sanoa. Mutta jos olit hereillä uskonnontunnilla, niin kaipa sitten maantiedossa piti torkkua.

Ja suoraan sanoen, miksi haluaisin taivaaseen, jos siellä on sinun kaltaistasi porukkaa?