hoitajat, hienosteletteko vapaapäivinä?
Siis kun töissä on tylsät työvaatteet niin pukeudutteko vapaapäivinä naisellisemmin? Entä korut? Pidättekö vapaapäivinä tai kynsilakkaa?
Kommentit (13)
En. Joskus tekisi mieli, mutta työputken päätteksi olen niin rätti, etten todellakaan jaksa muuta kuin keskittyä saamaan itseni palautumaan työkuntoon vapaiden loppuun mennessä.
Pukeudun edelleen aina vapaa-ajalla hameeseen tai mekkoon ja nuorempana myös näyttäviin koruihin. Pukukopilla kyseltiin joskus, olenko menossa juhliin (hame=juhlat, joidenkin mielestä?).
En ole enää alalla, elämänhalu palasi ihan uudella tavalla, kun ei ole työn kanssa naimisissa.
Vähön rock -tyyliset, mutta silti klassiset vaatteet. Kaulakorut ja korvikset on paljon käytössä. Hiukset auki ja laitettuna.
Nukun sen yhden vapaapäivän joten yökkäri kelpaa hyvin koko päiväksi. Joten en.
Vapaat menee toipumiseen. Usein yöpaita päällä. Ei jaksa tehdä mitään eikä edes urheilla kun kävelee 8-12h reippaasti eestaas. Kesälomalla lakkaan ja kasvatan kynnet sentään.
Olen aina ollut tarkka ulkonäöstäni. Tykkään kaikesta naisellisesta ja tykkään olla huoliteltu. Eli joo, vapaa-ajallani lakkaan kynsiä, pukeudun naisellisesti, käytän korkokenkiä, meikkaan enemmän, laitan hiuksia yms.
Vapaa-ajallanikin olen liitossa työni kanssa ja pidän työvaatteita. Kaikki siviilielämän ystävänikin puhuttelevat minua Sisar Möttöseksi. Kynsilakkaa en todellakaan käytä, huonoa käsihygieniaa. Koruista vain pienet helmikorvakorut.
Kynsilakkaa käytän aina kun mahdollista, rakastan kynsilakkaa. Ja kyllä, pukeudun tyylikkäästi vapaa-ajalla, tosin mielestäni hoitaja-asu ei ole todellakaan tylsä vaan päinvastoin. Koruja en käytä ikinä, koska en tykkää.
Siis ketä te surulliset ihmiset olette jotka vain ainokaisen vapaanne vietätte nukkuen pieruverkkareissa? Miten jaksatte työtänne?
Vierailija kirjoitti:
Siis kun töissä on tylsät työvaatteet niin pukeudutteko vapaapäivinä naisellisemmin? Entä korut? Pidättekö vapaapäivinä tai kynsilakkaa?
Voisi vaimo ja lapset vähän ihmetellä, jos vapaapäivänä vetäisin hameen päälleni, korkkarit jalkaan ja lakkaisin kynsiäni :D
Vai ei jaksa työpäivän jälkeen enää mitään? Nyt ala vaihtoon tai realiteettien uudelleen tarkistus. Hoitajan työ ei nyt ole niin rankkaa. T: Päivystävä sairaanhoitaja PK-seudulla
en. kalsarit jalkaan ja pari olutta.