Mitä mieltä olet "kultaisesta suihkusta"?
Kommentit (21)
Mä käytän tavallista Orasta. Kultanen kuulostaa kauheen kalliilta enkä mä ole Donald Trump.
Ei vastaanottavana, mutta pikkupoikana noita tuli annettua kerrostalon parvekkeelta alapuolella kulkeville ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mene pervo muualle.Kuvottavaa, ilmiannoin.
Herkkis. Tulen ja kusaisen sun suuhusi.
Yksi suurimmista haaveistani on saada sellainen joltain kuumalta naiselta
T. m24
Hyi hel*etti!paljon olen minäkin kokenut ja kokeillut mutta nyt tais tulla raja vastaan. Ei ole mun/mun miehen juttu tuo
Hyi. Kuse omille kintuillesi jos jonkun päälle pitää lorottaa.
Tykkään. Valitettavasti mies ei innostu.
Kuulostaa ihan isojen ikäluokkien toiminnalta.
Oma kultainen suihku on paras. Aamustondiksella paras tehdä ja maistuu tuoreelle appelsiinille.
Kilttimies ei pääse koskaan suihkuttelemaan kaunista naista aamusuihkullaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan isojen ikäluokkien toiminnalta.
Sitähän se suuriltosin onkin. m
Kerran eräissä bileissä joku mainitsi kultaisen suihkun, bileiden jälkeen kun mentiin mieheni kanssa kotiin ja päädyttiin sekstailemaan jo eteisessä josta siirryimme suihkuun panemaan, mies sitten kesken kaiken vitsillä heitti että haluanko kultaisen suihkun, johon myös vitsilläni sanoin että haluan. Mies sitten yllättäen rupesikin kusemaan alavartaloni päälle. En yllättäen kokenut sitä mitenkään hirveänä ja humalatilan sekä tilanteen ainutlaatuisuuden johdosta menin polvilleni ja loput pissasta tuli kasvoille, osa myös suuhun. Tämän jälkeen pesimme itsemme ja menimme nukkumaan. Jälkikäteen kun puhuimme tapahtuneesta, olimme molemmat sitä mieltä ettei siitä mitään kiksejä irronnut, saniin vain leikilläni miehelleni että minun vuoro seuraavaksi olla pissaajan roolissa.
Hopeaketun kultainen suihku on parasta!
Jos nainen on kaunis niin mikä jottei!
Olen tähän asti ajatellut olevani täysin estoton ja valmis kokeilemaan mitä vain seksissä. En olekaan. Kiitos ei.
Ei innosta.