Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jobiilin haku tänään

Th-opiskelija
06.11.2017 |

Täältä varmaan löytyy muitakin tän kiirastulen läpikäyneitä.
Kuis kävi jobiilin haussa?
Itse ehkä sain varattua paikat mutta en oo saanu mitää vahvistusta, hiuka jäi jännittämään. 😁

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jäi ilman paikkaa?

Vierailija
22/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jäi ilman paikkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on vielä niin että järjestelmä on antanut tehdä päällekäisiä varauksia :)))) eli vielä jännitetään saanko sitä varaamaani paikkaa vai en....

En keksi miten koko jobiilin käyttöönotto ois voinu mennä enemmän pieleen. Tässä pelleillään nyt vakavilla asioilla, ihmisten valmistumisesta on kyse!

Vierailija
24/28 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut vahvistusviestiä? Jobiilissa lukee että on lähetetty keskiviikkona sähköpostiin. Itse en ole vieläkään saanut, tarkoittaako tämä että en saanut paikkaa? Mulla lukee siis keltaisella "vahvistamaton" omissa varauksissa. 

Harmittaa niin hemmetisti. Meidän luokalta yli puolet jäi ilman paikkaa. Ja näköjään moni muukin jää, kun on tapahtunut tuplabookkauksia. 

Vierailija
25/28 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut vahvistusviestiä ja "vahvistamaton" lukee varauksen kohdalla.

Vierailija
26/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävi tänä vuonna? Itse jäin ilman paikkaa, kuten valtaosa ryhmäläisistä. Odotukset ei ole korkealla koko Suomen haussakaan, jos touhu on tällaista, että muutamissa sekunneissa paikat loppuu, ja ihmiset rääpii mitä saa, niin että tehdään kolmatta harjoittelua hoivakodissa.

Vierailija
27/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kirjoitti:

Oikeesti mitään paskempaa järjestelmää ei ole keksitty kuin jobiili. Claimerin mukaan kukaan ei kanna mitään vastuuta mistään. Mietin eikö AMK -laki sano tästä mitään? Pitäis tehdä kysely opetusministeriöön tästä, muutenkin palkattomia harjoitteluja ei ole millään muulla alalla!

Kuule, niitä palkattomia harjoitteluja on joka alalla.. 

Vierailija
28/28 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi lohduttautua, että palkattomassa harjoittelussa ei olla myöskään hoitajamitoituksessa mukana niillä työpaikoilla.