Apua! Meillä on miehen kanssa yhteinen seksiryhmä whatsapissa ja menin lisäämään vahingossa pomoni ryhmään äsken!
Meillä yhteinen ryhmä mieheni kanssa jonka nimeä en tässä viitsi mainita (en halua että kukaan enempää tunnistaa mutta nimi kertoo ryhmästä paljon)
Jäseniä vain minä ja mies, mutta jotenkin onnistuin sähläämään ja painamaan lisää uusi jäsen tms ja samalla vahingossa klikkasin pomoni numeroa ja se lisäsi hänet siihen.
Paniikissa poistin heti hänet mutta eikös hän näe sen? Nyt hänellä näkyy että hänet on misätty ja miltein heti poistettu apua!!
Teimme miehen kanssa äsken testin mies teki ryhmän johon lisäsi minut ja poisti niin tapahtuman ilmoitus silti puhelimeeni ja jäi!
Eli pomokin on nähmyt tai näkee tuon!
Olen paniikissa.
Pomo on ollut paikalla äsken joten on nähmyt tuon.
Seurasin hänen paikalla oloa ja äsken tuli paikalla teksti ja luki että kirjoitta kirjoittaa kirjoittaa. ..
Ja yhtäkkiä paikalla hetki sitten...
Eli ei pistänyt mitään mutta oli selvästi kirjottamassa.
Apua hävettää ihan hirveästi mietin kuinka selutän tämän.
Miten kehtaan mennä töihin?
Minäkin olin kirjottamassa pomolle viesti mutta hävettää enkä keksi sanoja!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Pomo parka luuli, että hänet oli kutsuttu mukaan. ;) Onneksi kesken kirjoittamisen tajusi, että kyseessä oli erehdys. Ties miltä vielä enemmän nololta vältyitte!
Mutta eihän voi kirjoittaa ryhmään mistä poistettu.
Työntekijäsi x.x. on juuri lisännyt sinut persepaneskelijoiden ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen :D
Sama :DDDD
Pomo kirjoitti yksityisviestiä!
T. Ap
Miksi kahdella ihmisellä pitää olla oma ryhmä?
Joo olen tehnyt samantyylisen mokan. Sanot vaan että anteeksi, vahingossa lisäsin sinut. Luultavasti pomoa vaan naurattaa. Ei ole mitenkään epätavallista pervoilla jos siitä olet huolissasi. Kunhan ei ole mitään laitonta kuten vaikka joku pedofiili ryhmä.
Miks teil olis ryhmä miehen kans eikä vaan ns normi keskustelu
Lol keksi parempi
Kaksi ei voi olla ryhmä, ne on pari. Kivempaahan se on jos on kolme. Mikähän ryhmänne nimi on? Pipsan ja Pekan panojutut?
Pimppi-Pipsa ja Pippeli-Pekka panopuuhissa? Pipsan ja Pekan kuuma linja?
Kyllä mä olen kuullut että monilla on whatsappissa tuollaisia "roolipeliryhmiä". Eihän se toimisi ollenkaan jos välillä olisi roisia seksifantasiaa ja seuraavaksi pyydettäisiin tuomaan suodatinpusseja kaupasta.
Näkeekö niitä viestejä vielä ryhmästä poistamisen jälkeen, vai näkikö hän vain ryhmän otsikon? Mikä se otsikko oli?
Pomo parka luuli, että hänet oli kutsuttu mukaan. ;) Onneksi kesken kirjoittamisen tajusi, että kyseessä oli erehdys. Ties miltä vielä enemmän nololta vältyitte!