Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni ihminen on tosi asiassa "se oikea"?

Vierailija
06.11.2017 |

Jos 7. miljardista vain yksi olisi "se oikea" niin vain murto-osa ihmisistä löytyisi "sen oikean" Onko kukaan koskaan laskenut sitä ihmisten määrää?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "se oikea" on aina ollut romanttista hömppää vailla todellisuuspohjaa. Ja se, mikä tuntui 15-vuotiaana oikealta, ei sitä välttämättä enää 30-vuotiaana ole. Ihmiset kun muuttuvat vuosien saatossa eikä aina samaan suuntaan.

Vierailija
2/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita on kirjoitti:

Minusta "se oikea" on aina ollut romanttista hömppää vailla todellisuuspohjaa. Ja se, mikä tuntui 15-vuotiaana oikealta, ei sitä välttämättä enää 30-vuotiaana ole. Ihmiset kun muuttuvat vuosien saatossa eikä aina samaan suuntaan.

No edes joku kenen kanssa voisi aloittaa vakavan suhteen jossain elämän tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle löytyy monta oikeaa, tärkeintä on vaan tahtoa rakastaa. Yhdessä leffassa Mimmi Mustakallion esittämä hahmo sanoi, että ei sen väliä, jos ei löydä sitä oikeaa. Kunhan löytää parhaan väärän. Onhan sekin jotain.

Vierailija
5/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50 ja olen kohdannut elämässäni vain yhden joka olisi se "oikea", joka ei ole puolisoni. Voisin heittää lonkalta että arviolta 1/10000 olisi se oikea henkilö, joten ikäluokkaa kohden löytyidi noin 30 "oikeaa". +/- 5 vuotta skaalalla niin sanottuja oikeita löytyy Suomesta yhteensä 300 kpl. Tämä arvio ei pidä oikeasti yhtään paikkaansa eli kunhan heitin.

Vierailija
6/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean voi valita tänään, huomenna tai vaikka ylihuomenna. Jos valinta on monta kertaa sama, se tarkoittaa oikeaa. 

Vierailija
7/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeita on kirjoitti:

No edes joku kenen kanssa voisi aloittaa vakavan suhteen jossain elämän tilanteessa.

Voi kuule, kyllä niitä oikeita on tullut vastaan. Viimeisinkin oikea on ollut se oikea jo 20 vuotta.

Vierailija
8/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on yksi ainoa ja oikea, ihmisiä on niin paljon on monia jotka sopisivat juuri sinulle. Mutta vaikeaa on silti löytää.

Vierailija
9/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaan päättää että tämä on se oikea. Vähenisi huomattavasti niiten määrä joita on luultu niiksi oikeiksi.

Vierailija
10/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että jokaiselle on useampia satoja ehdokkaiksi, ympäri maailmaa. En muista mihin tuo arvio perustuu. Varmasti pitää paikkansa. Joskus vaan käy niin että olosuhteet eivät ole oikeat. Se oikea on varattu tms. Pitää vaan olla aina valmiina.

Vierailija
11/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että jokaiselle on useampia satoja ehdokkaiksi, ympäri maailmaa. En muista mihin tuo arvio perustuu. Varmasti pitää paikkansa. Joskus vaan käy niin että olosuhteet eivät ole oikeat. Se oikea on varattu tms. Pitää vaan olla aina valmiina.

Jos ympäri maailmaa on alle tuhat niin Suomessa vain murto-osa löytyisi kumppanin.

Vierailija
12/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että eri ihmisille mahdollisia niitä oikeita löytyy eri määrä.

Toiset rakastuvat helpommin (ja heihin rakastutaan helpommin). Toki heille Se oikea -henkilöitäkin on sitten potentiaalisesti enemmän.

Minulle niitä varmaan on vähemmän kuin keskiverrolle. En ole koskaan ollut rakastunut enkä kunnolla ihastunutkaan. Mitä jos minun on mahdotonta rakastua? Sittenhän niitä oikeita olisi tasan 0.

Vierailija
13/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaan päättää että tämä on se oikea. Vähenisi huomattavasti niiten määrä joita on luultu niiksi oikeiksi.

Juuri näin! 🙏

Vierailija
14/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset rakastuvat helpommin (ja heihin rakastutaan helpommin). Toki heille Se oikea -henkilöitäkin on sitten potentiaalisesti enemmän.

Minulle niitä varmaan on vähemmän kuin keskiverrolle. En ole koskaan ollut rakastunut enkä kunnolla ihastunutkaan. Mitä jos minun on mahdotonta rakastua? Sittenhän niitä oikeita olisi tasan 0.

Lähtökohtaisesti sinuna miettisin että kuinka paljon vaadit kumppanilta. Mitkä ovat asioita jotka ehkä eivät tosiaan vaikuta mihinkään. Esimerkiksi näitä kuuluisin pituus, puheääni, auton väri, ikä.... yms. Ne eivät oikeasti vaikuta yhteiseen elämäänne yhtään. Silti moni valitsee noiden perusteella kumppania. Luulen että sinullakin on noista jokin asia mikä on lukollisiin kansiin kirjoitettu mustekynällä.

Vierailija
15/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa yli 180 cm miehen Aasiasta ei tarvitse murhetia.

Vierailija
16/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti sinuna miettisin että kuinka paljon vaadit kumppanilta. Mitkä ovat asioita jotka ehkä eivät tosiaan vaikuta mihinkään. Esimerkiksi näitä kuuluisin pituus, puheääni, auton väri, ikä.... yms. Ne eivät oikeasti vaikuta yhteiseen elämäänne yhtään. Silti moni valitsee noiden perusteella kumppania. Luulen että sinullakin on noista jokin asia mikä on lukollisiin kansiin kirjoitettu mustekynällä.

Tietysti tällaisiakin "nirsoilu"-syitä voi olla, mutta luulen että ihmisten alttius rakastumiseen eroaisi toisistaan joka tapauksessa. Vaikka olisit maailman epänirsoin ihminen kumppanin valinnan suhteen, ei ole takuutta, että rakastut koskaan.

Vierailija
17/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtasin ensimmäisen Oikean 25-vuotiaana, mutta erosimme 12 vuotta myöhemmin (ystävinä), minkä jälkeen kohtasin vielä niin paljon Oikeamman miehen, että oikein kylmää ajatella minkälaista elämäni olisi jos en olisi häntä tavannutkaan. Mutta jos en olisi, ajattelisin varmasti edelleen, että tuo eksäni oli minulle Oikea. Olen kyllä aina uskonut että niitä oikeita on oltava useita, ja aloittajan kysymys on todella kiinnostava. Oma rimani kohosi aika taivaisiin tämän toisen kohtaamisen jälkeen - siis nykyisillä kriteereilläni minulle on varmasti paljon vähemmän Oikeita olemassa aiempaan verrattuna.

Vierailija
19/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 7. miljardista vain yksi olisi "se oikea" niin vain murto-osa ihmisistä löytyisi "sen oikean" Onko kukaan koskaan laskenut sitä ihmisten määrää?

Luin jostain että meille löytyisi viisi sitä oikeaa koko maapallolta.

Vierailija
20/20 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan juttukin voi olla se oikea, tarkoitan että, samalla tietää ja ymmärtää, ettei tästä tule pitempää suhdetta, mutta on samalla aaltopituudella ja kaikki on juuri kuin pitääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä