Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unelmia ja mitä olet tehnyt saavuttaaksesi ne?

Vierailija
06.11.2017 |

Unelmoin itse perheestä, mutta kaikki tyssää jo puolison puuttumiseen. Tuntuu että normaalit perhe ja oma talo jää minulle vain haaveeksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt saavuttaaksesi unelmasi?

Vierailija
2/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja koitan säästää, mutta tuloni eivät riitä ostamaan täältä taloa. Olen hakenut pienemmiltä paikkakunnilta töitä, mutta vielä ei ole tärpännyt. En ole löytänyt vielä miestä vierelleni. En ole mielestäni liian valikoiva, ainakaan ulkonäön suhteen. Rahaa en metsästä, mutta tahtoa omistaa yhteinen talo lapsille. Taidan vain haaveilla liikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 12 lasta.

Kaikki eri miehille.

Vierailija
4/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin pitkään ulkomaille muutosta ja lopulta päätin tehdä sen kun pitkä parisuhde kariutui ja hetkeäkään en ole päätöstäni katunut!

Tein vajaan vuoden verran Suomessa normaalia päiväduunin lisäksi ilta-viikonlopputöitä säästääkseni muuttoa varten, tein välillä töitä 60 tuntia viikossa. Sitten muutin isosta kaksiosta pieneen yksiöön pienentääkseni asumiskuluja, viimeiseksi kolmeksi kuukaudeksi muutin vanhemmille. Heille oli ok, että maksoin vuokran siivoamalla, ruoanlaitolla ja maksamalla ruokia ja joitakin laskuja. Myin myös suurimman osasta huonekalujani ja vaatteitani. 

Nyt täällä maailman toisella puolella jo toista vuotta ja ei ainakaan vielä ole paluuta!

Vierailija
5/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin suloisen ja kiltin miehen ja en mitään.

Vierailija
6/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein 12 lasta.

Kaikki eri miehille.

Aika urakka. Toivottavasti lapset ovat onnellisia.

Vierailija
7/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin taloudellisesta riippumattomuudesta. Olen sijoittanut ja säästänyt paljon, mutta pitkä on matka vielä. Lapset vähän hidastavat tuota projektia. 

Vierailija
8/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin aina parisuhteesta ja näin vuosien vaivan saadakseni yhden ihmisen, joka sitten osoittautuikin toivottomaksi jahkailijaksi. Nyt en jaksa tehdä mitään minkään eteen.

Vierailija
9/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nähdä maailmaa. Asun nyt ulkoimailla, olen hyvässä työssä ja matkustelen paljon. 

Vierailija
10/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla miljardööri. En voi tehdä asialle kovinkaan paljon. Voi säästää ja sijoittaa mutta en ole riittävän fiksu ollakseni miljardööri.

Vierailija
11/11 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin pitkään ulkomaille muutosta ja lopulta päätin tehdä sen kun pitkä parisuhde kariutui ja hetkeäkään en ole päätöstäni katunut!

Tein vajaan vuoden verran Suomessa normaalia päiväduunin lisäksi ilta-viikonlopputöitä säästääkseni muuttoa varten, tein välillä töitä 60 tuntia viikossa. Sitten muutin isosta kaksiosta pieneen yksiöön pienentääkseni asumiskuluja, viimeiseksi kolmeksi kuukaudeksi muutin vanhemmille. Heille oli ok, että maksoin vuokran siivoamalla, ruoanlaitolla ja maksamalla ruokia ja joitakin laskuja. Myin myös suurimman osasta huonekalujani ja vaatteitani. 

Nyt täällä maailman toisella puolella jo toista vuotta ja ei ainakaan vielä ole paluuta!

Mahtavaa! Unelma on ollut sinulle melkoinen voimavara. Ihailen tuollaista päämäärätietoisuutta. Ehkä minäkin jaksan vielä uskoa :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän