Normaalikokoisella teinipojalla hirvittäviä raskausarpia selässä. Mitä ihmettä
16v pojalla siis keskellä selkää suht isoja ja pitkiä raskausarpia. vieressä rykelmä pieniä, alaselässä pari isompaa. Näyttävät tuoreilta, aina ollut normaalipainoinen.
isoin oli oikeasti tosi pitkä ja aika leveäkin. Mistä voi johtua että tuollaisia tulee normaalipainoiselle nuorelle
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Painojen nostelusta. Poikaystävällä ei on useammassakin kohdassa. Ei ole mikään lihaskimppu kehonrakentaja, mutta silti hänellä on samanlaisia
No on kyllä käynyt salilla, ei mikään lihaskimppu tämäkään teini. Voiko se tosiaan tehdä tuollaisia arpia? Ei ole muualla kuin selässä
Onko venähtänyt pituutta nopeastikin?
no ei nyt mitenkään ihan hirveästi, mutta "miehistynyt" on, siis hartiat leveentyneet ja pienen pojan kroppa muuttunut nuoren kropaksi. Hän ei itse ollut edes huomannut niitä, mutta kuka nyt selkäänsä kattelisikaan.
Voi tehdä, itsekin ihmettelin aluksi mutta ainakin miehelläni on juurikin selässä, käsissä ja reisissä. Kertoi tulleen kun oli alkanut nostelemaan painoja aikoinaan teininä. Eli kuulostaa juurikin samanlaiselta tapaukselta kuin pojallasi, toisille tulee vaan helpommin kuin toisille
-2-
Ihotyypistä jne kiinni. Itse kun olin aika luikku jossain välissä ja aloin siitä teini-iän loppupuolella käymään salilla niin yläkroppa ja reidet paisui kuin pullataikina. Hauiksissa, rintalihasten yläosassa, kainaloissa ja reisissä sekä ilmeisesti myös perseessä kunnon viirut. Ovat näin vanhemmiten toki vaalentuneet mutta ei ne mihinkään katoa. Onneksi ei ole mahassa tai kyljissä kuten joillakin :D
no mulle on hänestä tullut niin pahat arvet odotusaikana, että neuvolan tätikin ihmetteli niitä. Ehkä me ollaan vain tällaisia herkästi raskausarpia saavia
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä, itsekin ihmettelin aluksi mutta ainakin miehelläni on juurikin selässä, käsissä ja reisissä. Kertoi tulleen kun oli alkanut nostelemaan painoja aikoinaan teininä. Eli kuulostaa juurikin samanlaiselta tapaukselta kuin pojallasi, toisille tulee vaan helpommin kuin toisille
-2-
Ja lisään nyt itse tähän, että mieheni ei tosiaan ole lihaksikas kropaltaan, kerran pari viikossa alkoi käymään salilla ja siitä sitten aiheutui. Ja voi johtua myös tuosta kasvamisesta. Toisille tulee tosiaan raskausarpia helpommin kuin toisille
Minulla tuli teininä olkapäihin ja olkavarsiin (hauiksen kohdalle) raskaus-arvet ja ovat olleet siinä muistona siitä lähtien.
Vaikka kasvoin jo esiteininä ennen muita (aina luokan suurin), silti noita tuli vaikkei minulla joidenkin kokemaa kasvupyrähdystä koskaan ollut.
Joten en ihmettele jos jollakin tulee helposti selkään.
Mies 44v
Painojen nostelusta. Poikaystävällä ei on useammassakin kohdassa. Ei ole mikään lihaskimppu kehonrakentaja, mutta silti hänellä on samanlaisia