Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni ei anna minun käydä vessassa

Vierailija
05.11.2017 |

rauhassa. Tänä viikonloppuna tilanne on mennyt aivan mahdottomaksi. Olemme tapailleet reilun kuukauden ja nyt ensimmäistä kertaa olen viettänyt koko viikonlopun hänen luonaan. Aiemminkin on tullut tilanteita, kun vessassa käydessäni hän on tullut koputtamaan ovelle ja kyselemään oven läpi jotain. Ensin ajattelin, että kyse on vain sattumasta, että hänellä on asiaa juuri kun menen vessaan, mutta tämä viikonloppu on osoittanut, että kyse on jostain muusta. Eilen hän avasi oven pissatessani, jotta "kuulee paremmin, mitä vastaan" ja tänä aamuna hän halusi tulla suihkuun samalla, kun käyn aamutarpeillani. Mistä tässä on kyse?

Pahoittelen huonoa termiä miesystäväni. Emme seurustele luonnollisestikaan vielä näin nopeasti, mutta deittikään ei olisi ollut oikein kuvaava...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyttä kirjoitti:

Monesko trollaus tänään tällä palstalla, alan seota jo laskuissa?

Ei täällä juuri muuta ole: trollausta, julkkisten haukkumista ( erityisesti naiset ), roskaväen klikkejä ja pro persut keskustelua.

Vierailija
42/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vapaamielinen suhtautuminen olisi luonnollista vakiintuneemmassa suhteessa, mutta alkuaikoina kai yleensä pidetään tarkemmin vielä rajat ja joku yksityisyys.

Voithan tehdä pari testiä: valita miehelle, että maha on kovin sekaisin ja että sinua ei saa häiritä vessassa. Jos hän silti ampaisee sisään niin jotain erityistä mielenkiintoa hänellä on asiaan.

Lisäksi ei voi olla sattumaa, että miehen vessan lukko on rikki. Hän on joko itse rikkonut sen tai tahallaan on korjaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo siis täysin erikoista käytöstä miehesi puolesta, jota ei muissa tilanteissa tapahdu? Jos olet vaikka keittiössä laittamassa ruokaa, viihtyykö mies yksin jossain muualla vai hengaileeko yleisesti aina samassa tilassa kuin sinä?

Vierailija
44/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se myöhästyttänyt sun töistä? Nyt se änkee vessaan. Jatkampa palstan lukemista ja kattelen mitä se mies vielä on pruukannu.

Vierailija
45/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies. Joo, uskottavaa.

Vierailija
46/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies. Joo, uskottavaa.

Ai niin ku nykyään se ei saa olla mies vaan henkilö?

Vierailija
47/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lukenut AVta ja tahtoo varmistaa ettet jemmaile verisiä tomppooneita ties minne.

M

Vierailija
48/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina tapahtuu ilmeisesti Porvoossa. No onhan ihmisillä pissa/kakkafetissejä. Entinen tyttöystäväni halusi suihkussa pissata kädelleni kun sormetin häntä, mutta hänen päälleen ei saanut pissata, en kyllä olisi halunnutkaan. Aika ämmä oli, läskikin vielä. Onneksi pääsin siitä eroon.

Vierailija
49/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyttä kirjoitti:

Monesko trollaus tänään tällä palstalla, alan seota jo laskuissa?

Ja mammat uskoo kaiken. Kaiken.

Vierailija
50/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Etkä osannut pistää ovea lukkoon ja hanaa valumaan? Puhumattakaan, että olisit huomauttanut hänelle asiasta.

Miksi hana pitäisi laittaa valumaan muuten kuin käsiä pestäessä? Veden tuhlausta sanon minä. Itse en koskaan laita, kuulukoon luontoääni oven läpi jos kuuluu. Lapset kyllä lotraavat vedellä minunkin edestä ja se näkyy vesilaskussa, siksi säästän sitä itse.

Vierailija
51/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Meillä on vessanovi aina auki. Kylppäriin saa tulla suihkuun, vaikka toinen on pöntöllä. Kumpaakaan ei ahdista. Jos sua ahdistaa, kerro se. Ehkä mies ei tule ajatelleeksi, että näinkin voi olla.

Sama meillä! Useimmiten on kivaakin kun on seuraa, voi jutella koko ajan. Ja mieheni tykkää katsoa mua alasti.

Vierailija
52/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vapaamielinen suhtautuminen olisi luonnollista vakiintuneemmassa suhteessa, mutta alkuaikoina kai yleensä pidetään tarkemmin vielä rajat ja joku yksityisyys.

Voithan tehdä pari testiä: valita miehelle, että maha on kovin sekaisin ja että sinua ei saa häiritä vessassa. Jos hän silti ampaisee sisään niin jotain erityistä mielenkiintoa hänellä on asiaan.

Lisäksi ei voi olla sattumaa, että miehen vessan lukko on rikki. Hän on joko itse rikkonut sen tai tahallaan on korjaamatta.

Ajattelin kokeilla torstaina jotain sellaista, kun hän tulee yöksi, että annan hänen hoidettavakseen jonkun homman, kun menen vessaan. Jos hän vaikka paistaisi kananmunia iltapalalle tms niin katson, tuleeko hän tässäkin tapauksessa käymään vessan ovella huutelemassa.

Mies on muuten hyvin kiltti ja normijamppa. Ei roiku kiinni liikaa. Tosin kun vietämme aikaa kahdestaan tässä vaiheessa tapailua niin pyrimmekin olemaan yhdessä, kun näemme. Ei hän kuitenkaan meikatessani eteisen peilin ääressä ole tullut hääräämään ympärilleni.

Vierailija
53/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin suoraan, että kaipaan vessarauhaa yksin, ovi kiinni ja lukossa. Jos yrittää tunkea sinne samaan aikaan huutaisin kuin kissalle "hus pois". Jollei aikuinen ihminen tuosta tajua, jättäisin. Joku yksityisyys se ihmisellä olla pitää.

Vierailija
54/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsä ja lapsellinen reaktio tommoinen "hyi, yök". Mistä sitä tietää tykkääkö jostain erilaisesta jos ei kokeile? Omien kokemusteni perusteella juuri ne erikoisemmat kokemukset yhdessä yhdistävät enemmän kuin mikään muu.

No kyllä voin varmuudella sanoa että en tulisi saamaan mitään seksuaalista tyydytystä kusemisesta ja paskomisesta. Voin varmasti sanoa että mitkään parafiliat eivät kuulu niihin juttuihin joista innostuisin.

Jos joku on jo ajatuksen tasolla ahdistavaa niin ei se siitä kokeilemalla muutu, päinvastoin siitä kokeilusta saa vain trauman.

Vierailija
55/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi sanoa miehelle suoraan asiasta? Että haluat todella olla vessassa ihan hiljaa ja yksin.

Vierailija
56/60 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden showers and shit towers. Kyseessä voi olla ihan normaali isämmaallinen mies jota vaan kiinostaa tuommoset jutut ja joka on syytön heittäköö ensimäisen kiven.

Vierailija
57/60 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin palata aiemmin kertomaan, miten kävi. Jos jotakuta jäi mietityttämään niin tosiaan testasin silloin suunnitelmani mukaan miestä. Annoin hänelle homman yöpöytäni laatikon korjaamisessa, kun se jotenkin kummasti oli juuri sattunut hajoamaan liitoksistaan. Lähdin vessaan miehen liimatessa vaneritaustaa kiinni (jolloin hänen olisi pitänyt pitää vaneria paikoillaan) ja kuinkas kävikään... Mies ilmestyi koputtelemaan ovelle ja kun en heti vastannut, hän avasi oven työkalupakista ottamallaan talttapäisellä ruuvimeisselillä lukon ja kurkkasi sisään vessaan. Hän tuli kysymään oliko jotain muuta korjattavaa sitten kun saisi yöpöydän valmiiksi.

Minulle riitti ja treffit jäivät viimeisiksi. Soitin seuraavana päivänä ja sanoin etteivät kemiat kohdanneet sillä tavalla, että haluaisin jatkaa tapailua...

Ap

Vierailija
58/60 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies avasi työkalulla lukossa olleen vessan oven :O Itsellä ujopissa niin jäisi tosta jopa pienet traumat.

Vierailija
59/60 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs silloin kun mies itse mennyt vessaan? Onko jättänyt oven selälleen, alkanut huudella sinulle vessasta tai pyytänyt sinut vessaan samaan aikaan?

Vierailija
60/60 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuitenkin muuten mukava. Eikä ole mustasukkaillut/kysellyt aiemmista miehistä tai yrittänyt kontrolloida. Onko kellään ollut kotona tapaa, että käydään vessassa ovi auki tms.? Jos hän vain onkin niin tuttavallinen?

Ap

Ei läheskään av:n oudoin provo. Heti ensimmäinen vastaaja kirjoitti sen, mikä minullakin tuli ensimmäiseksi mieleen.

Outoa on vaan se, että vessan ovessa ei ole lukkoa, että olisit voinut laittaa sen kiinni.