Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuuko muka naiset koskaan?

Vierailija
05.11.2017 |

Kun jotenkin tuntuu siltä, että miehet joutuu aina tekemään aloitteen ja naiset ei sitä tee. Yleensä naiset ei kiinnitä mitään huomiota miehiin, kuten eivät vilkuile tai yritä iskeä miehiä. Tätä on tullut nähtyä ravintoloissa, baareissa ja yökerhoissa. 🤔🤔🤔

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuu vain jännämiehiin. Tavismiehestä se saattaa tuntua siltä, ettei he ihastu koskaan, koska se ihastus ei kohdistu sinuun.

Vierailija
2/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun. Harmillisen usein vieläpä. En tee aloitetta, koska olen äärettömän ujo. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saattavat parhaillaan ihastua siihen tunteeseen, jonka mies saa heissä aikaan, kun hän huomioi, kehuu ja on komea ja muutenkin täydellinen. Eivät naiset siihen itsessään ihastu, vaan siihen mitä mies heille tarjoaa.

Vierailija
4/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ja tehnyt myös aloitteen. Viimeisimmän ihastuksen kanssa olen naimisissa.

Vierailija
5/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset ei muka tee aloitteita, varsinkaan ne vanhemmat naiset pienessä humalassa😅

Vierailija
6/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tavallaan ihastuu vain itseensä miehen kautta. Nainen ihastuu siihen tunteeseen kun hän huomaa miehen jumaloivan häntä. Nainen on naiselle itselleenkin objekti, eikä subjekti. Nainen haluaa olla haluttu ja palvottu.

T: Naistentuntia

Vierailija
7/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vain muidenkin mielestä parhaisiin. Suurin ksa lopulta joutuu tyytymään paljon huonompaan mieheen, mutta sitten selitellään, että maku on muuttunut. Itsepetosta parhaimmillaan.

Vierailija
8/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun. Aloitteen tekeminen on niiin miesten asia. En vaan pysty.

Vierailija
9/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai naiset ei muka tee aloitteita, varsinkaan ne vanhemmat naiset pienessä humalassa😅

Siis epätoivoiset rupsahtaneet humalan voimalla.

Vierailija
10/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihastuu vain jännämiehiin. Tavismiehestä se saattaa tuntua siltä, ettei he ihastu koskaan, koska se ihastus ei kohdistu sinuun.

Toisaalta tavismies ihastuu kaikkiin naisiin, jotka tarjoavat hänelle huomiota. Siksikin epäsuhta on ap:sta niin iso.

Vierailija
11/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tavallaan ihastuu vain itseensä miehen kautta. Nainen ihastuu siihen tunteeseen kun hän huomaa miehen jumaloivan häntä. Nainen on naiselle itselleenkin objekti, eikä subjekti. Nainen haluaa olla haluttu ja palvottu.

Miten minä onnistun sitten ihastumaan niihin miehiin, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita?

Vierailija
12/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ihastun, vaikka ikää on jo riittävästi "älykkäästi" olemiseen. Se on hurmaava tunne, kun perhoset pyörivät vatsassa, aina kun ihastus on lähettyvillä. En odota, että mitään muuta tapahtuu, mutta onhan kuitenkin olemassa pieni mahdollisuus, että palat loksahtavat kohdalleen.

Vierailija
13/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ihastuminen ja ihastuksen kohteen lähestyminen ovat merkinneet samaa? - Itse olen -tosin miehenä- ihastunut useammankin kerran ja joskus on käynyt myös niin, että olen mennyt ihastuksesta veteläksi, niin että minusta on alkanut tuntumaan sille, että en osaa muuta kuin änkyttää naiselle ja sotkeutua omiin puheisiini samalla unohtaen, miten pysyä pystyssä. Ja kaikki tämä ilman, että olisi nauttinut mitään (miestä) väkevämpää. - Toisaalta kiusallista on ollut myös kun nainen on kokenut oman omasta mielestäni tavanomaisen kohteliaisuuteni tarkoittavan, että olen hänestä enemmän kuin kiinnostunut.  

Vierailija
14/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut saman. Naiset flirttailevat ja hymyilevät mutta aloitetta ei tule.

Mun puolestani saa sitten olla.

Vierailija
15/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein päivittäin vähän ihastuu, upeita miehiä tulee usein vastaan. Mutta varattuna naisena vain salaa vilkaisen.

Vierailija
16/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä onnistun sitten ihastumaan niihin miehiin, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita?

Eli itseäsi tasokkaampiin alfamiehiin. Ihan tyypillistä tuokin.

Vierailija
17/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi, koska et voi niitä saada. Tuo on "turvallista ihastumista", jota etenkin epävarmat teinitytöt harrastavat julkkiksiin ihastuessaan. Silloin ei ole pelkoa sen omassa päässä luodun fantasian rikkoutumisesta, kun jo etukäteen tietää, että suhdetta ei tule tapahtumaan.

Vierailija
18/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastun. Harmillisen usein vieläpä. En tee aloitetta, koska olen äärettömän ujo. :(

Toikin on totta, torjutuksi tuleminen saattaa olla kans yks syy miks aloitteita ei tuu usein tehtyä.

ap

Vierailija
19/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi, koska et voi niitä saada. Tuo on "turvallista ihastumista", jota etenkin epävarmat teinitytöt harrastavat julkkiksiin ihastuessaan. Silloin ei ole pelkoa sen omassa päässä luodun fantasian rikkoutumisesta, kun jo etukäteen tietää, että suhdetta ei tule tapahtumaan.

Enhän minä voi etukäteen tietää, voinko saada ihastukseni kohdetta? Yleensä se selviää vasta kun yritän tuoda kiinnostustani esille.

Vierailija
20/33 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla kenen tahansa miehen pitäsi saada nainen ihastumaan itseensä, kun vaan huomioi tarpeeksi ;)