Ero ja ystävyys
Auttakaa, kun menen ihan sekaisin mitä mies haluaa.
Hän jätti minut täysin yllättäen 2kk sitten. Ei mitään keskustelumahdollisuuttakaan jatkaa. Hän hyvin ehdoton.
Hajosin ihan säpäleiksi, meillä liki 30v avioliitto takana. Ihanat lapset ja perusasiat kunnossa.
Mies puhuu päivisin talon myymisistä, omaisuuden jakamisista jne. Yöt hän haluaisi nukkua syleilyssäni ja rakastella. Tänään kävimme yhdessä kylpylässä jossa avoimesti suuteli ja kosketteli minua.
Käytiin myös syömässä ja hän taas puhui talon myymisestä mahdollisimman pian.
Auttakaa, en pysy kärryillä. Mies toivoo et pysyisimme hyvinä ystävinä jne.
Kommentit (31)
Miten voin unohtaa ihmisen jota rakastan?
Vierailija kirjoitti:
Miten voin unohtaa ihmisen jota rakastan?
Okei, älä unohda. Roiku miehessä niin kauan kuin hän haluaa tyydyttää tarpeitaan sinuun. Win-win.
Vanha kettu, haluaa eron mutta kai sitänyt vielä vähän bylsiä voi :D
Auttakaa. Sekoan kohta tilanteeseen.
Mitä sun ystävät on mieltä?Me täällä vaan ajankuluksi kirjoitellaan.
Ystävät toiset pitää miestä itsekkäänä ja toiset ajattelevat ettei mies taida tietää mitä haluaa.
Minä ymmärrän miestä oikein hyvin. Sen sijaan sinua en oikein ymmärrä.
Mies haluaa lähteä. Hän ei halua olla suhteessa kanssasi enää. Hän ei kuitenkaan menetä mitään siinä, että koskettelee sinua tai harrastaa kanssasi seksiä. Luultavasti hän odottaa, että sinä teet siirtosi. Hän saattaa myös nauttia salaa vallan tunteesta, mikö hänellä on sinuun. Luultavasti hän ei arvosta sinua kovinkaan paljon, niin tuskallisesta kun se saattaakin kuulostaa. Sinä olet hänelle itsestäänselvyys.
Lähde heti itse tai heitä mies ulos. Miksi ihmeessä nukut ja käyt kylpylässä ihmisen kanssa, joka veti maton jalkojesi alta, murskasi luottamuksenne, särki sydämesi ja ilmaisee selkeästi, ettei halua enää olla elämänkumppanisi?
Roikkumisella ja anelulla et voi saada häntä takaisin. Sinun on otettava häneen etäisyyttä ja saatava purkaa suruasi ja vihaasi jollekin muulle, ystävälle tai muulle läheiselle. Et voi toipua, jos roikut hänessä.
Ties vaikka suhde vielä korjaantuisikin. Mutta noin et voi jatkaa enää, sinulla ei ole kuin hävittävää.
Vihdoinkin eläkeiän lähestyessä ja lapset omillaan mies on ymmärtänyt, ettei tuhlaa sinuun enää aikaa.
Unohda koko äijä.