Ero ja ystävyys
Auttakaa, kun menen ihan sekaisin mitä mies haluaa.
Hän jätti minut täysin yllättäen 2kk sitten. Ei mitään keskustelumahdollisuuttakaan jatkaa. Hän hyvin ehdoton.
Hajosin ihan säpäleiksi, meillä liki 30v avioliitto takana. Ihanat lapset ja perusasiat kunnossa.
Mies puhuu päivisin talon myymisistä, omaisuuden jakamisista jne. Yöt hän haluaisi nukkua syleilyssäni ja rakastella. Tänään kävimme yhdessä kylpylässä jossa avoimesti suuteli ja kosketteli minua.
Käytiin myös syömässä ja hän taas puhui talon myymisestä mahdollisimman pian.
Auttakaa, en pysy kärryillä. Mies toivoo et pysyisimme hyvinä ystävinä jne.
Kommentit (31)
Ei tule onnistumaan. Miksi edes pitäisi pysyä ystävinä noin törkeän tempun jälkeen. Mulle tuollainen mies olisi kuollut.
Jätti sinut mutta silti asutte yhdessä ja käytte kylpylässä ja yhdessä syömässä??
Yritä saada mies puhumaan. Kerro, että sinulle tuli jo selväksi, että mies tahtoo olla ystäväsi. Kysy onko jotain minkä vuoksi hän pelkää sinun rektiotasi (toinen nainen katsottuna). Jotkut miehet luulevat, että voisivat jakaa itsensä kahdelle naiselle. Ehkä on mennyt lohduttamaan fyysisesti jotain kuumaa leskeä ja nyt ei tiedä miten jatkaisi. Voi luvata palata luoksesi jne, mutta tuolalienen pallottelu ei yleensä tuo toimivaa suhdetta. Hengitä syvään ja rauhallisesti. Kysy, että tarviiko sinun käydä sukupuolitautitesteissä, kun ette ole vielä lopettaneet yhteistä actionia ja mies on niin outo, että varmaan on kaksi naista. Voimia!
Haluaa pitää hollilla seksin takia.
On muuttamassa omaan kämppään kyllä. Mä en tajua häntä. Rikkoo mua entistä enemmän.
Ap
Hän vissiin haluaa itselleen helpon eron?
En käsitä alkuunkaan. Ja sinä suostut kaikkeen, koska yrität pitää hänet itselläsi?
Hän ei osaa vetää rajoja omalle käytökselleen, vaan odottaa, että sinä teet sen, kun hän on ensin kohdellut sinua riittävän huonosti puheillaan.. On helpompi lähteä, kun suutut ja "ajat" hänet matkoihinsa. Sitten on mukava mököttää ja hakea sääliä lähipiiriltä.
Mä olen ihan sekaisin, lamaantunut. Haluan hänet keinolla millä tahansa takaisin. Käyttääkö hän minua hyväkseen?
Hän itse kesken kauniin päivän kertoi haluavansa erota. Oli jo lähettänyt avioerohakemuksenkin. Mä en osannut edes painajaisissanikaan odottaa tälläistä.
Jospa kysyt itseltäsi, mitä sinä haluat?
Anna lähteä! Mitä teidän lapsetkin ajattelee?
Lapset on varmasti yhtä ymmällään kuin minäkin. Onko tämä joku saakelin peli mieheltä. Haluaa satuttaa?
Eikö kellään oo kokemusta?