Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako kasvattaa oma väri hiuksiin?

Vierailija
05.11.2017 |

Oon aika vaalea, kulmat aika vaaleat ja oma sävy on hiuksissa 8, eli vaalea maantie, tuntuu tosi valjulta sävyltä. Pitäisikö sittenkin pitäytyä vaaleassa? Oon kasvattanut omaa sävyä 12cm ja muuten oli vaaleat, Laitoin kevytsävyn tuota 8 hiuksiin ja nyt jotenkin tuntuu että näytän tosi oudolta ja valjulta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Erehdyin värjäämään viime vuonna tummanruskeat hiukseni L'Oreal Castingilla. Uskoin sitä tekstiä, että väri häviää 28:ssa pesussa. Värjäilin sitten sillä jatkossakin, viimeksi 6 kk sitten. Ja ei tuo mihinkään ole lähtenyt. Nyt mulla on kolmiväriset hiukset: juuri on tummanruskea, latvat punertavat. Mutta iän takia on alkanut tulemaan jo harmaita suortuviakin. Mutta mä en välitä, annan olla. Värjääminen on niin työlästä, että olen totaalisen kyllästynyt ja tahdon ulos siitä kierteestä.

Vierailija
2/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata vaan, mutta värjää kulmakarvat ja ripset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan kierteestä eroon. Tää oli Goldwell vaahtosävyte minkä laitoin.

ap

Vierailija
4/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitte toisen aloituksen samasta aiheesta? Mikä  ekan ketjun vastauksissa ei tyydyttänyt?

Vierailija
5/5 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin välttää ne hiusvärien aika hurjat myrkyt.

Monille oikeasti sopii se oma väri paremmin, vaikka se näyttäisikin sinänsä tylsältä sävyltä.

Uudenlaista meikkiä ja koruja? Korosta silmien väriä, silloin oma hiustenvärikin usein näyttää hyvältä. 8-tason hiusten kanssa tummemmat huulipunat (esim. luumun ja viininpunaisen sävyt) saattaa näyttää paljon paremmalta kuin vaaleamman tukan kanssa. 

Se kevytsävyn sävy ei luultavasti ole yhtä hyvä kuin oma väri, vaikka olisikin sitä lähellä. Luonnollisessa hiustenvärissä on kuitenkin paljon vivahteita ja se sopii ihon ja silmien väriin todennäköisesti paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi