Miksi ei perusteta sellaista järjestelmää että voisi lahjoittaa rahaa vähempiosaisille
Jos tienaan sim 2000 euroa kuussa niin, minusta omalletunolle olisi hyvin palkitsevaa että saisi siirretyksi rahaa vähempiosaiselle jotta nämä pääsisivät käymään esim teattereissa ja ravintoloissa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sellainen, että voi itse valita kohteen. Itse haluaisin tukea hyvätuloisia sinkkumiehiä, jotka maksavat paljon veroja ja saavat niin vähän vastineeksi
Ihmiset saavat vissiin kiksejä eri asioista. Itse en keksi mikä voisi olla elämässä merkityksellisempää kuin auttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tienaan sim 2000 euroa kuussa niin, minusta omalletunolle olisi hyvin palkitsevaa että saisi siirretyksi rahaa vähempiosaiselle jotta nämä pääsisivät käymään esim teattereissa ja ravintoloissa.
Ilmoita sähköpostiosoitteesi niin pääset lahjoittamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii tätä suomalaista politiikkaa ja nollasummapeliä, niin periaatteessa tekisi kyllä mieli vetää vähän mutkia suoriksi.
Jos saa toimeentulotukea niin (lähes) kaikki tilille tuleva lasketaan tuloksi ja vähennetään tuista.
Eiks tommonen systeemi kehitetty jo 2017 vuotta sitten?
Historian tuntemukseni on niin huono etten tiedä onko ennemmin ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii tätä suomalaista politiikkaa ja nollasummapeliä, niin periaatteessa tekisi kyllä mieli vetää vähän mutkia suoriksi.
Jos tekisi sellaisen adressin ja se saisi tarpeeksi monta nimeä, uskaltaisiko sitä ampua alas ja jos ammuttaisiin alas niin mitä tällaisista ajateltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos saa toimeentulotukea niin (lähes) kaikki tilille tuleva lasketaan tuloksi ja vähennetään tuista.
Niin tottakai. Tässä näkee köyhien ahneuden, mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekisi sellaisen adressin ja se saisi tarpeeksi monta nimeä, uskaltaisiko sitä ampua alas ja jos ammuttaisiin alas niin mitä tällaisista ajateltaisiin.
Suorempaa demokratiaa, kovempaa painetta, enemmän vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle saa siirtää rahaa,anna tulla vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle saa siirtää rahaa,anna tulla vain.
Typerää kun dyykkaamisestakin on tehty niin vaikeaa että kaikki roskikset on sirretty lukkojen taakse.
Öö mitäs nää spr, punainenristi, pelastakaalapset ym. sitten on????? Netissä on hirveästi eri keräyksiä mm. jouluapu, jossa ihmiset itse pyytää mitä tarvitsevat.
Mieluummin sellainen, että voi itse valita kohteen. Itse haluaisin tukea hyvätuloisia sinkkumiehiä, jotka maksavat paljon veroja ja saavat niin vähän vastineeksi