Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä järkkäsi yhteiset lapset mummolaan isänpäiväviikonlopuksi

Vierailija
05.11.2017 |

Eksä järkkäsi yhteiset lapset mummolaan isänpäiväviikonlopuksi, että pääsee juhlimaan isänpäivää uuden hanipuppelimiehensä ja uuden vauvansa kanssa ydinperhemalliin. Toisaalta en yhtään ihmettele eksän tuntien. Itselle sattui siihen työviikonloppu niin johonkinhan ne lapset kai oli tungettava. Groteskia hommaa. Se siitä naisten empaattisuudesta ja lapsista erossa huolehtimisesta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestit sitte itelles työvuoron isänpäiväviikonlopulle.

Sorry, mutta kaikki ei voi valita työvuoroja. Lisäksi olin jo sopinut ennen kuin kuulin järjestelyistä, että kuitenkin tapaan lapset sunnuntaina kunhan saan järjestettyä sopivan ajan.

Etkö tiedä milloin on isänpäivä, löytyy kalenterista. Usein lapset juhlivat sitä isänsä kanssa.

Vierailija
22/25 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis itse arkisin pääosin lomaa lapsista ja vingut jos lasten äiti tahtoo joskus vapaan viikonlopun?

On aivan eriasia hoitaa lasten arki kun nähdä heitä vain viikonloppuisin.

Naiset on yleensä omalla valinnallaan tehnyt itsestään arkivanhemman. en tiedä/tunne yhtään miestä, jolta olisi kysyttty, että oletko arjet lasten kanssa ja äiti on sitten vkloput. Ja äiti maksaa elatukset. Suurinosa miehistä pitää lomaa lapsistaan viikot, koska exät on päättänyt niin. On myös niitä isiä, joita ei se oma lapsi kiinnosta pätkääkään. Niitä en tarkoita nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis itse arkisin pääosin lomaa lapsista ja vingut jos lasten äiti tahtoo joskus vapaan viikonlopun?

On aivan eriasia hoitaa lasten arki kun nähdä heitä vain viikonloppuisin.

Naiset on yleensä omalla valinnallaan tehnyt itsestään arkivanhemman. en tiedä/tunne yhtään miestä, jolta olisi kysyttty, että oletko arjet lasten kanssa ja äiti on sitten vkloput. Ja äiti maksaa elatukset. Suurinosa miehistä pitää lomaa lapsistaan viikot, koska exät on päättänyt niin. On myös niitä isiä, joita ei se oma lapsi kiinnosta pätkääkään. Niitä en tarkoita nyt.

Eli exä nyt on päättänyt näin... Eikö aikuinen ihminen osaa sanoa omia mielipiteitä lasten asumisesta? Aina vain exä päättää kaikesta, ja itse totellaan kuin pikkulapsi. Ai sitä olisi oikein pitänyt kysyä. Kysymättä ei toinen osaa asioista puhua. Kuinka paljon ex viettää aikaa lasten kanssa? Entä sinä?

Vierailija
24/25 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut lapsena pettynyt, jos en olisi mennyt vaarin luo isänpäivänä (toki mentiin koko perhe). Nykyään mennään miehen isän luo, mun oma isä on kuollut.

Vierailija
25/25 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset eivät voi olla isäinpäivänä isällään, niin miksi ne äidin luona sitten olisivat???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi