Tunnustusta ihanille ja hyville miehille: Kehu miestäsi kolmella sanalla
Mitkä ovat ne ominaisuudet, joita arvostat puolisossasi tai mies-/poikaystävässäsi eniten?
Kommentit (83)
En viitsi. Taidat olla niitä yksinäisiä ja kuvittelet kehujen kuvaavan sinua tai sitten pahoitat mielesi, koska et ole lähellekään sellaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vastuuntuntoinen, reilu, hauska
16 vuotta oltu yhdessä
Luotettava,, hellä, hyväsydäminen.
Rakas.
Luotettava, rakastava, kivannäköinen
Paljon muitakin ominaisuuksia olisi... Yhdessä oltu 22 vuotta.
Herkkävaistoinen, lämmin ja rehellinen.
Hyvä korjaamaan kaikkea autosta kodinkoneisiin, hyvä sängyssä kun sille päälle sattuu, tekee paljon töitä.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi. Taidat olla niitä yksinäisiä ja kuvittelet kehujen kuvaavan sinua tai sitten pahoitat mielesi, koska et ole lähellekään sellaista ihmistä.
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että olisin kehuja kerjäävä yksinäinen mies?
Mikä järki on pyytää kehumaan sulle omaa miestä? Kerron sille henk.koht. ku tulee kotiin.
Top 3= Älykäs, huomaavainen, luotettava.
Lisäksi komea, huumorintajuinen, hyvä kuuntelemaan ja puhumaan. <3
Minä mies. 18 vuotta yhdessä. Uskallan sanoa, että ainakin lähentelyjen ja rakkauden tunnustusten perusteella vieläkin puoleensa vetävä olen ja komeaksikin sanottu. Olen ollut uskollinen. Minulle on kerrottu, että minulla on hyvä sydän. Minua on sanottu luotettavaksi ja hyväksi isäksi. Olen kaikki nämä vuodet valittamatta kantanut ison taloudellisen vastuun (koska isommat tulot) ja osallistun kotitöihin. Remppaan/rakennan ja pidän kunnostani huolta. Minulle on sanottu, että olen mukava, seurallinen ja sosiaalinen. Olen ollut tukena pitkäaikaissairaudessa vuosikausia. Olen auttanut toisia ja saanut siitä kiitosta. Useasta suusta näitä olen kuullut, vaimolta en edes kiitosta. Tämämon oikeasti totta, eikä pötyä.
Mieheni on hauska, hyväkroppainen ja rakastava isä. Musta tää on kiva keskustelun aihe.
Vastuuntuntoinen, reilu, hauska