Mies, oletko koskaan ollut tyly kauniille sinulle flirttailleelle naiselle?
Kommentit (13)
No niin nyt ollaan jännän ääressä. Seuraan.
Aina. Miksi? Koska en tiedä onko tämä nainen varattu ja flirttailee vain kohottaakseen egoaan.
En koskaan ole tyly, mutta naisilta tylytystä olen saanut.
Ok. Jatkokysymys. Entä jos näette että kaunis nainen on teihin pitemmän ajan ollut ihastunut miksi olette hänelle tyly?
Vierailija kirjoitti:
Aika useinkin, koska tiedän että naiset vaan haluaa huomiota ja niillä on se alfajyystäjä siellä kotona odottamassa. Inhoan naisia jotka testailee viehätysvoimaansa satunnaisiin miehiin, vaikka ovat varattuja.
Tää. Oli yksi hyvin kaunis nainen mikä aina minut nähdessäni flirttaili minulle. Ihastuin todella kovaa tähän naiseen, menin ihan sekaisin aina kun näin hänet ihan kuin teinipoika mikä rakastuu ensimmäistä kertaa. Sitten vastaan alkoi tulla satunnaisesti mies joka katsoi minua aina pahalla silmällä. Mietin, että onko tällä miehellä joku ongelma? No asia selvisi siinä vaihessa kun näin tämän naisen kävelevän yhdessä tämän miehen kanssa. Katsoivat molemmat minua säälien ja ilkikurisesti. Sen jälkeen en ole pahemmin kiinittänyt naisten katseisiin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Jatkokysymys. Entä jos näette että kaunis nainen on teihin pitemmän ajan ollut ihastunut miksi olette hänelle tyly?
Koska hän ei ole tarpeeksi rohkea sanomaan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Bile-Dani neuvoi että ensin kuumaa, sitten kylmää, sitten taas kuumaa, sitten vielä kylmää ja lopuksi lyöt munan tiskiin niin muija pyörtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika useinkin, koska tiedän että naiset vaan haluaa huomiota ja niillä on se alfajyystäjä siellä kotona odottamassa. Inhoan naisia jotka testailee viehätysvoimaansa satunnaisiin miehiin, vaikka ovat varattuja.
Tää. Oli yksi hyvin kaunis nainen mikä aina minut nähdessäni flirttaili minulle. Ihastuin todella kovaa tähän naiseen, menin ihan sekaisin aina kun näin hänet ihan kuin teinipoika mikä rakastuu ensimmäistä kertaa. Sitten vastaan alkoi tulla satunnaisesti mies joka katsoi minua aina pahalla silmällä. Mietin, että onko tällä miehellä joku ongelma? No asia selvisi siinä vaihessa kun näin tämän naisen kävelevän yhdessä tämän miehen kanssa. Katsoivat molemmat minua säälien ja ilkikurisesti. Sen jälkeen en ole pahemmin kiinittänyt naisten katseisiin huomiota.
Et ole ainoa jolle näin on tapahtunut. Ärsyttää nää huomionkipeät muijat, joiden on ihan pakko leikkiä miehillä kun huomaavat että heillä on heihin joku vaikutus.
En ole ollut, koska kukaan kaunis nainen ei ole koskaan flirttaillut minulle.
En ikinä voisi olla tyly minulle flirttailevalle naiselle. Toistaiseksi ei tosin kukaan ole flirttailut, mutta ehkäpä vielä jonakin päivänä...
m52
Ehkä, sillä mistä hiidestä sen tietää milloin nainen flirttailee. Kun on opetettu, että naiset ovat vain ystävällisiä ilman että se tarkoittaa mitään erityistä, niin ei mitään flirttailua pitäisi olla olemassakaan.
Willy Loman kirjoitti:
Ehkä, sillä mistä hiidestä sen tietää milloin nainen flirttailee. Kun on opetettu, että naiset ovat vain ystävällisiä ilman että se tarkoittaa mitään erityistä, niin ei mitään flirttailua pitäisi olla olemassakaan.
No tää. On niin vaikeeta kaikki naisten kanssa. Nyttenkin kun tätä paskaa miettii niin tulee kurkkuun kuristava tunne. Hitto ku pystyisin olemaan homo.
En tarkoituksella, mutta tylyydeksi voi ehkä tulkita sen, että hämmentyy naisen huomiosta, eikä oikein osaa reagoida siihen mitenkään. Se on niin harvinaista, että naiset antaa mitään huomiota, joten ei siihen oikein osaa reagoida.