Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tytär krapulassa joka viikonloppu!

Vierailija
05.11.2017 |

Meillä siis kolme lasta, tyttö 18v ja kaksi nuorempaa sisarusta, jotka ovat 9v. Tyttö täytti kesällä 18 ja on siitä lähtien ollut joka viikonloppu viihteellä. Joi jo alaikäisenä, mutta sai aina kiinni jäädessään rangaistuksia, joten aika vähäistä oli vielä silloin. Ongelmana on se, että perheessämme riidellään aina lauantai- ja sunnuntaiaamuisin, koska tytär ei kestä esim. siivouksen ääniä, poikien leikkejä tai ylipäätään normaalia elämää. Mieluiten tyttö haluisi hänet jätettävän yksin koko taloon, mutta on tämä meidänkin kotimme. Haluaa myös usein syödä pelkkää roskaruokaa pahaan oloonsa ja hermostuu kun tarjolla on jotain tavallista, ns. kotiruokaa. Pienemmät veljet ja minä olen lopen kyllästynyt tähän, en tiedä millä saisi tolkkua tuohon nuoreen. Olen sanonut useasti että muuttaa pian omaan asuntoonsa, mutta pelkään että mopo lähtee pahemmin käsistä jos yksin asuu. Ideoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee oma nuoruus mieleen.

Vierailija
2/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 taas joku "en tiedä korvatulppien olemassa olosta" provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sopeudu teidän kodin kohtuullisiin (pidätte ne kohtuullisina) sääntöihin, niin sitten on syytä muuttaa omaan asuntoon. Ei siinä muuta. Käytte tämän asian yhdessä läpi viikolla kun tyttö ei ole kännissä/krapulassa ja annatte rauhassa miettiä. Ei mitään hetkellisiä päähänpistoja. Sitten tyttö saa valita miten tekee.

Vierailija
4/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on täysi-ikäinen joten voi ryypätä jos haluaa. Jos hän ei kestä krapulapäiviä kodissa niin voi muuttaa omaan kämppään. Mä syön aina roskaruokaa kun olen ryypännyt.

Vierailija
5/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi ryypätä jos haluaa."

No, itse en olis mahdollistamassa juomisen kehittymistä alkoholiongelmaksi.

Onko ryyppääminen jotain normaalielämää muka?

Vierailija
6/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet kasvatustyön hoitanut jos likka ryyppää joka viikonloppu? Mistä se saa rahaa? Katse peiliin, nyt!

Vierailija
7/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis kolme lasta, tyttö 18v ja kaksi nuorempaa sisarusta, jotka ovat 9v. Tyttö täytti kesällä 18 ja on siitä lähtien ollut joka viikonloppu viihteellä. Joi jo alaikäisenä, mutta sai aina kiinni jäädessään rangaistuksia, joten aika vähäistä oli vielä silloin. Ongelmana on se, että perheessämme riidellään aina lauantai- ja sunnuntaiaamuisin, koska tytär ei kestä esim. siivouksen ääniä, poikien leikkejä tai ylipäätään normaalia elämää. Mieluiten tyttö haluisi hänet jätettävän yksin koko taloon, mutta on tämä meidänkin kotimme. Haluaa myös usein syödä pelkkää roskaruokaa pahaan oloonsa ja hermostuu kun tarjolla on jotain tavallista, ns. kotiruokaa. Pienemmät veljet ja minä olen lopen kyllästynyt tähän, en tiedä millä saisi tolkkua tuohon nuoreen. Olen sanonut useasti että muuttaa pian omaan asuntoonsa, mutta pelkään että mopo lähtee pahemmin käsistä jos yksin asuu. Ideoita?

Meillä loppui krapula-aamut kun aloitimme muut veisaamaan virsiä 0630 ja pienin pojista paukutti rumpuja. Meillä kaikilla on myös huonot lauluäänet.

Toisinaan veimme sängyn viereen myös vauvan kakkavaippoja.

Vierailija
8/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on täysi-ikäinen joten voi ryypätä jos haluaa. Jos hän ei kestä krapulapäiviä kodissa niin voi muuttaa omaan kämppään. Mä syön aina roskaruokaa kun olen ryypännyt.

Meillä on opetettu, että alkoholi ja juhliminen kuuluu avioliittoon.

Vierailija
9/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on hyvä ja muuttaa omaan kämppään. Meillä on vähän samaa ja oon tehnyt tytölle selväksi, että ne eletään normaalisti huolimatta onko hänellä itseaiheitettu päänsärky vai ei ja jos haluaa roskaruokaa pyöräilee 3km lähimmäkke grillille syömään. Kummasti väheni ne krapula-aamut kun huomasi, että olen tosissani enkä aio häntä hyysätä. Käy viihteellä, mutta juo sen verran ettei ole aamulla krapula.

Vierailija
11/11 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on hyvä ja muuttaa omaan kämppään. Meillä on vähän samaa ja oon tehnyt tytölle selväksi, että ne eletään normaalisti huolimatta onko hänellä itseaiheitettu päänsärky vai ei ja jos haluaa roskaruokaa pyöräilee 3km lähimmäkke grillille syömään. Kummasti väheni ne krapula-aamut kun huomasi, että olen tosissani enkä aio häntä hyysätä. Käy viihteellä, mutta juo sen verran ettei ole aamulla krapula.

Jos sinun kaltaisiasi vanhempia olisi enemmän, niin maailma olisi parempi paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän