KÄVELEN UNISSANI - ja teen outoja asioita
Olen keski-ikäinen mies. En normaalisti kävele unissani, mutta minä teen sen silloin, kun olen vetänyt pään täyteen viinaa. Edes pienen kapakassa tapahtuneen tissutteluillan jälkeen en. Ja nyt... EN kaipaa mitään sellaisia neuvoja, joissa sanotaan että "Mitäs joit!" tai "Juo vähemmän!". En edes kysele NEUVOJA, vaan vain selitystä.
Käyn kapakassa kerran parissa viikossa juomassa 4-7 olutta, mutta vedän kunnon kännit harvoin. Ehkä neljästi vuodessa. Joka kerran, kun vedän pään täyteen, minä menetän muistini ja seuraavana aamuna huomaan herätessäni, että olen kävellyt unissani.
Pari kertaa on aamulla keittiössä pölynimurikaapin ovi ollut auki, ja sen kaapin lattialla on ollut kusta. Olen kai kävellyt unissani ja luullut sitä vessaksi. Kerran oli aamulla kirjahyllyn tyhjällä tasolla, puolentoista metrin korkeudella, pieni lammikko kirkasta nestettä - ei kuitenkaan kusta. En edes ylettyisi virtsaamaaan sinne.
Viime yön jäljiltä huomasin, että pesukoneeni oli yöllä myllännyt pyykkiä. Pyykin seassa olivat mm. olohousuni, joita en koskaan pese muuten kuin vain parin viikon välein, eikä nyt ollut se aika.
Kaikkein harmillisinta oli se, että olin yöllä hukannut asuntoni avaimet! Tutkin kaikki paikat, en löytänyt niitä mistään. Tutkin siis aivan KAIKKI paikat asunnossani! Olenko... Olenko minä... RIIVATTU?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oisko pesukone nielaissut avaimen? Tutki pakastin ja jääkaappi sekä pyykkikori. Minä touhuan ihan selvästä päästä unissani jos on kovasti stressiä tai muutosta elämässä. Eli et ole riivattu.
Kaikki paikat on katsottu, kaikki on tutkittu. Aivan kaikki. Ap.
Isännöitsijältä saa uudet avaimet, maksaa viitisen kymppiä.
Koeta nyt miettiä miten toimisit. Olet ilmeisesti ollut unissasi lähdössä jollekin matkalle, koska päätit pestä housut jo nyt. Löytyisikö avain jostain laukusta johon olet ajatellut pakata tms.
Nro 1
Vierailija kirjoitti:
Koeta nyt miettiä miten toimisit. Olet ilmeisesti ollut unissasi lähdössä jollekin matkalle, koska päätit pestä housut jo nyt. Löytyisikö avain jostain laukusta johon olet ajatellut pakata tms.
Nro 1
Mutta kun KAIKKI paikat on tutkittu, ihan KAIKKI! Asuntona on yksiö, ja ihan JOKA nurkka on koluttu! Kävin jopa roskapussinkin läpi. Tilasin isännöitsijältä uudet avaimet. Voi vittu, ei tosiaan pitäisi juopotella - mutta SE tietoisuus ei auta NYT! Ei TÄSSÄ tilanteessa!
Vierailija kirjoitti:
Katso myös nukkasihti
Nro 1
Pesukoneen nukkasihti ei todellakaan siilaa avainnippua. Avainnippu ei edes päädy sinne asti. Tuon täytyi olla pelkkä vitsi, täytyihän, eikö täytynytkin olla?
Vierailija kirjoitti:
Onko hanuri jo tutkittu?
Irvokasta, mutta totta. Isosisän kaksirivinen, perinnöksi jäänyt haitari on tutkittu. Haitariahan sinä tarkoitit, eh?
Tsekkaa takin vuori, itsellä löytyi sieltä oli taskun vuoteen tullut reikä.
Tsekkasitko asunnon lukon? :D ite oon sieltä pari kertaa löytänyt avaimeni ja kerran soitteli naapurikin ovikelloa ilmoittaakseen että mun avaimet roikkuu lukossa. Ja nää ei mee edes kännin piikkiin vaan siihen et on ollut jotain (koira, kauppakassi jne.) käsissä ja ne on sit vaan siinä tohinassa jääny lukkoon.
Joka tapauksessa ethän sä oo voinut asuntoon sisälle päästä ilman avainta vaikka olisitkin jossain käynyt.
Ulkopuolella asunnon ovessa kiinni?
Kohtalotoverini. Minulla on sama ongelma ja se on helvetin noloa. Olen herännyt alasti rappukäytävästä, kussut kaverin kukkaruukkuun ja ties mitä muuta. Ja vielä selvinpäin.
Nykyisin pidän ovea takalukossa, että pääse vahingossa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa takin vuori, itsellä löytyi sieltä oli taskun vuoteen tullut reikä.
Tsekattu on! Itse asiassa KAIKKI asiat on tsekattu, ihan kaikki...
Se on täällä sun naapurillasi, eli minulla. Jätit sen tänne kun unissasi panit minua pe#eeseen.
T. naapurin setä
Pakkohan sen on olla siellä kämpässä tai esim ikkunan alla ulkona tai siinä oven lukossa. Ethän sä oo päässyt sinne sisälle ilman sitä avainta.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasitko asunnon lukon? :D ite oon sieltä pari kertaa löytänyt avaimeni ja kerran soitteli naapurikin ovikelloa ilmoittaakseen että mun avaimet roikkuu lukossa. Ja nää ei mee edes kännin piikkiin vaan siihen et on ollut jotain (koira, kauppakassi jne.) käsissä ja ne on sit vaan siinä tohinassa jääny lukkoon.
Joka tapauksessa ethän sä oo voinut asuntoon sisälle päästä ilman avainta vaikka olisitkin jossain käynyt.
KAIKKI on tsekattu, myös lukko. Pääsin asuntooni sisälle vara-avaimella joka oli jemmassa. Ap.
Eikö se ole normaalia että tarpeeksi kännissä ei vaan muista mitä edes on tehnyt. Unissa kävelevät käyvelevät myös selvänä unissaan.
Oisko pesukone nielaissut avaimen? Tutki pakastin ja jääkaappi sekä pyykkikori. Minä touhuan ihan selvästä päästä unissani jos on kovasti stressiä tai muutosta elämässä. Eli et ole riivattu.