kuinka nopeasti halukkuutenne palautui synnytyksen jälkeen?
En nyt tarkoita koska aloitte seksiä harrastamaan, moni kai sitä alkaa "väkisin" tekemään kun mies mankuu, mutta koska oma halunne palautui? Miten imetys vaikutti?
Kommentit (19)
Heti kun jälkivuoto oli loppunut, eli nelisen viikkoa synnytyksen jälkeen. Mieli teki jo aiemminkin mutta tulehdusvaaran takia en uskaltanut. Näin jokaisen (4) raskauden jälkeen. Lääkärin määräämä 2kk rakastelukielto ennen synnytystä oli ihan tuskaa!
Vierailija kirjoitti:
Heti kun jälkivuoto oli loppunut, eli nelisen viikkoa synnytyksen jälkeen. Mieli teki jo aiemminkin mutta tulehdusvaaran takia en uskaltanut. Näin jokaisen (4) raskauden jälkeen. Lääkärin määräämä 2kk rakastelukielto ennen synnytystä oli ihan tuskaa!
Saako kuitenkin tyydyttää itsensä?
Kun täysimetys loppui niin seksi ei enää ällöttänyt. Kun kuukautiset alkoi imetyksen loputtua vuoden päästä aloin taas oikeasti haluamaan. Minulla vaikuttaa hormonit erittäin paljon halukkuuteen, en esim voi sen takia syödä pillereitä.
Joskus näinkin.
Kun lapsi oli n. 1,5-vuotias. Samoihin aikoihin käynnistyi myös kierto...
Halut eivät palanneet missään vaiheessa. En vain pystynyt enää haluamaan mammautunutta vaimoani. Uuden kanssa kulkee hyvin.
Vajaa viikko. Raskausaikana ei tehnyt mieli, mutta imetysaikana sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kuitenkin tyydyttää itsensä?
Mitä tarkoitat saako? Supistelujen takia sekään ei tosin ollut suotavaa mulle.
Pari viikkoa synnytyksestä rupesi taas p*nettaan, mutta pari kuukautta meni palautua, eli seksiä ei sitä ennen voinut haluista huolimatta harrastaa.
Imetin monta vuotta, mutta imetyksellä ei ollut vaikutusta haluihini.
Vierailija kirjoitti:
En havainnut halukkuudessani mitään eroa missään vaiheessa. Ihan yhtä halukas olin ennen raskautta, raskauden aikana, synnytyksen jälkeen ja imetyksen aikana. Ehkei nyt sentään ihan synnytyksen aikana käynyt mitkään seksit mielessä, mutta yleisesti ottaen lapsen saaminen ei vaikuttanut mitenkään seksuaaliseen halukkuuteeni.
Sama täällä.
Erosta 11 v ja pari vuotta sitten aloin taas tuntea kiinnostusta. Jotain oli silloin mutta olen jo pitkään ollut sitä mieltä että ihmisen pitää tuntua hyvältä ja turvalliselta tai ei tule mittää. Pitäisi jäädä "leikistä" kummallekin hyvä mieli...
T N43
Olen aina ollut seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, eli ei synnytys tai imetys muuttanut mitään. Toki synnytyksen jälkeen oli oltava ilman yhdyntää, koska episiotomian kokenut alapää ei ollut todellakaan valmiina pariin kuukauteen... Sittenkin vähän tuntui inhottavalta, mutta en malttanut olla ilman, joten liukkaria niin maan perkeleesti vain.
Minullakin säilyi halut koko ajan. Suurin syy siihen taitaa olla, että syömme päivittäin Äityliinin maksamakkarakeittoa, joka on varsinainen seksiboosteri.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Lapsi muutti pois pari vuotta sitten ja vielä tässä odotellaan
20 päivää synnytyksestä sain kampitettua vähän vastahakoisen miehen. En imettänyt.
2 viikkoa synnytyksen jälkeen ensimmäinen kerta, teki mieli jo silloin kun kotiuduttiin. Annettiin niiden muutaman tikin ensin sulaa pois kaikessa rauhassa. Vähän nipisti ja klitoriskin oli vähän kosketusarka eli ei voinut vibraattoria käyttää. Orgasmin silti sain. Imetys ei vaikuttanut haluihin ollenkaan.
Vauva 6kk eikä haluja vieläkään. Varmaan hormonien ja väsymyksen yhteisvaikutus. Imetän.
Muistan että halusin miestäni oikein kunnolla pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Haluan edelleen säännöllisesti. Täysimetin 5kk, ei vaikutusta haluihin.
Kolmen teinin äiti kirjoitti:
Minullakin säilyi halut koko ajan. Suurin syy siihen taitaa olla, että syömme päivittäin Äityliinin maksamakkarakeittoa, joka on varsinainen seksiboosteri.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
:DD apua taas tuo maksamakkarakeitto kummittelee täällä... 👻
En havainnut halukkuudessani mitään eroa missään vaiheessa. Ihan yhtä halukas olin ennen raskautta, raskauden aikana, synnytyksen jälkeen ja imetyksen aikana. Ehkei nyt sentään ihan synnytyksen aikana käynyt mitkään seksit mielessä, mutta yleisesti ottaen lapsen saaminen ei vaikuttanut mitenkään seksuaaliseen halukkuuteeni.