koiran vegaanius
Olen noudattanut vegaanista elämäntapaa jo neljän vuoden ajan ja minulle on tulossa kahden kuukauden päästä norjanharmaahirvikoira pentu. Mitä vegaanisia koiranruokia suosittelisitte kyseiselle rodulle. Onko jotain valmiita ruokia vai täytyykö ne valmistaa itse?
Kommentit (33)
Kuinka niin? Olen lukenut paljon tutkimuksia, joiden mukaan koira VOI elää vegaanisesti aivan niin kuin ihmisetkin...
AnskuMansku kirjoitti:
Kuinka niin? Olen lukenut paljon tutkimuksia, joiden mukaan koira VOI elää vegaanisesti aivan niin kuin ihmisetkin...
Koira on lihansyöjä.
Miksi aiot kiusata sitä? Ja millä ihmeen oikeudella? Olet sairas.
Tietääkö kasvattaja aikeistasi?
Annat lihaa tietysti.
T:Vegaani
vai oliko provo?
olen vegaani ja silti lemmikit saavat lihansa.
toimi oikein lemmikkien kannalta. tietääkseni vielä ei ole niin hyvää vegaaniruokaa mitä lemmikki
oikeasti hyväksyisi, joten.....
Ei ole provo... Jos kerran vegaani ruokavalio on niin huonoksi koiralle, niin olisiko itse metsästetty ruoka parempi vaihtoehto? Olen harkinnut sitä, mutta en kuitenkaan itse pystyisi metsästämään viattomia eläimiä tai koskemaan lihaan... Voisin toki pyytää avokkia ruokkimaan koiran kun olen itse töissä
AnskuMansku kirjoitti:
Ei ole provo... Jos kerran vegaani ruokavalio on niin huonoksi koiralle, niin olisiko itse metsästetty ruoka parempi vaihtoehto? Olen harkinnut sitä, mutta en kuitenkaan itse pystyisi metsästämään viattomia eläimiä tai koskemaan lihaan... Voisin toki pyytää avokkia ruokkimaan koiran kun olen itse töissä
olet provo.
Mutta kyllä, itse metsästetty on aina paremaa. eläin saa aina nopean kuoleman joten jos et ole provo niin ehkä tämä on hyvä vaihtoehto. Eläin ei ainakaan elä kidutettuna ja kuolee nopeasti.
t:V
Että vegaani päätti ottaa hirvikoiran...
Porkkanoitako meinasitte yhdessä metsästää?
Ja on muuten oikeasti tapauksia jossa koiraa on rääkätty ja syötetty vegaaniruokaa. Koira on lihansyöjä. Lemmikkiosastolla on pakasteessa lihoja. Tiedoksi nyt varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Että vegaani päätti ottaa hirvikoiran...
Kotitalouden älykkyysosamäärä noussee huimasti.
Siis tarkoitatko ap vegaanilla nimenomaan kasvisdieettiä?
Ruokavalio voi viedä koiran huonoon kuntoon - vegaani ei aina syötä lemmikilleen lihaa https://yle.fi/uutiset/3-8928232
En suosittele sinulle koiraa. Jos haluat vegaanilemmikin valitse sellainen, jolle ruokavalio on normaali.
Vierailija kirjoitti:
AnskuMansku kirjoitti:
olet provo.
Mutta kyllä, itse metsästetty on aina paremaa. eläin saa aina nopean kuoleman joten jos et ole provo niin ehkä tämä on hyvä vaihtoehto. Eläin ei ainakaan elä kidutettuna ja kuolee nopeasti.
t:V
Minun tuntemani metsästäjät eivät aina osu ensimmäisellä laukauksella kuolettavasti. Haavakkoja etsitään pitkin kairoja ja usein jää löytämättäkin. Teurastamolla loppu ainakin tulee nopeasti ja varmasti.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele sinulle koiraa. Jos haluat vegaanilemmikin valitse sellainen, jolle ruokavalio on normaali.
Suosittelisisin AP:lle hammesteria, kaniinia, lammasta tai lehmää.
En ole koskaan kuullut mitään yhtä typerää.
-Vegaani ja koiranomistaja yli 20 vuoden ajan
Ei vittu mikä pelle....
Tapat koiran vegaanipelleilylläsi.