Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako koiran ottaa mukaan uimahalliin?

54v isoäiti
03.11.2017 |

Olemme huomenna lapsen lapsien kanssa menossa uimahalliin.
Eikös uimahallissa saa uida ilman uikkareita? Sielähän ei ole uikkari pakkoa? Me emme ota koska meillä ei ole. Kävelemme vain altaille alasti ja menemme uimaan..
Saako koiran ottaa mukaan uimahalliin? Sillä lapsen lapsillani on koira joka tulee kanssa minulle hoitoon.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit määly

Vierailija
2/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. itselläni on monasti kolme kissaa mukana, myös munasillaan uin,

eihän siinä hommassa mitään vaatteita tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai koiran saa ottaa uimahalliin. Uivat samassa altaassa missä karvaiset, pesemättömät isoäiditkin.

Vierailija
4/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeathan saavat ottaa opaskoiransa mukaan kaikkiin paikkoihin.

Vierailija
5/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyä! Meillä päin ainakin. Usein pari pystykorvaa uiskentelee kanssani altaassa. Jäävät itsekseen kun käyn sheivaamassa etupyllyni.

Vierailija
6/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, siksi koirille on uimahalleja. En tosin tiedä pääseekö sinne mummot uimaan?

Vierailija
7/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt toki saa! Mullakin on aina minipossu mukana, eikä kukaan ole mitään maininnut...sitä on varmaan luultu mun lapseksi.😄

Vierailija
8/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uitan hevoseni samalla kun käyn itse uimassa. Tulee kummallekin liikuntaa.

Vierailija
10/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ruuhkaa uintiradalla, kun oli monenrotuista uimaria polskimassa. Päätinkin siinä sitten pestä pitkät hiukseni ja oman koirani kunnolla uima-altaassa, kun ei mahtunut kunnolla uimaan. Mukavat vaahdot tuli samppoosta altaaseen.

Vierailija
11/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, vähän hymyilytti, mutta liian läpinäkyvä.

Vierailija
12/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat hevosen kiipeämään tikkaita pitkin pois altaasta?

Vierailija
13/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut kultakalani uimahalliin mukaan, ja sitä en kyllä suosittele. Ihmiset ei oikein diggaa mun pienisilmäisestä kalaverkostani, jonka olen uinnin päätteeksi asetellut altaan halki, jotta saan kalani taas talteen. Mutta koira on varmasti helpompi pyydystää, joten miksi ei.

Vierailija
14/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka otsikon kysymys (muusta viestistä nyt välittämättä) kuulostaa typerältä, niin koirille on myös uimahalleja! Suosittelen kaikille koiranomistajille! Tosin ei sinne itse sekaan pääse :)

Vierailija
15/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois altaasta?

Sehän menee sieltä vedenalaisesta pyörivästä lapasuodattimesta läpi valmiiksi viipaloituna meetvurstipakettiin.

Vierailija
16/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut kultakalani uimahalliin mukaan, ja sitä en kyllä suosittele. Ihmiset ei oikein diggaa mun pienisilmäisestä kalaverkostani, jonka olen uinnin päätteeksi asetellut altaan halki, jotta saan kalani taas talteen. Mutta koira on varmasti helpompi pyydystää, joten miksi ei.

No kestää vähän että muutkin tottuvat tähän uuteen juttuun.

Sain myös vähän vihaisia katseita kun otin lemmikkini mukaan uimahalliin. Yritin olla huomaavainen ja kysyin muutamalta naiselta että jos ne haluaa nähdä mun käärmeen niin kurkkaa vaab pinnan alle, siellä on pitkä käärmeeni.

Tosi vihaisesti vastasivat, ehkä tykkäävät sitten enemmän maakäärmeistä eikä uivista?

Vierailija
17/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä provo. Vähän nolo jopa. Yrittämällä yritetty.

Vierailija
18/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hyppää vedenalaisen trampoliinin avulla🤔

Vierailija
19/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä kultakalasi on ollut kloorista?

Vierailija
20/22 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kestää vähän että muutkin tottuvat tähän uuteen juttuun.

Sain myös vähän vihaisia katseita kun otin lemmikkini mukaan uimahalliin. Yritin olla huomaavainen ja kysyin muutamalta naiselta että jos ne haluaa nähdä mun käärmeen niin kurkkaa vaab pinnan alle, siellä on pitkä käärmeeni.

Tosi vihaisesti vastasivat, ehkä tykkäävät sitten enemmän maakäärmeistä eikä uivista?

Oliko kyseessä kyy? Siinä tapauksessa ymmärrän heidän kantansa. Ensi kerralla kyylle kuonokoppa, niin eivät enää pelkää myrkkypuremaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän