Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko ainoa, joka itkee vanhempainilloissa? Noloa.

Vierailija
03.11.2017 |

Joka kerta kun aletaan puhua asioista, joihin koulutus lapsia tulevaisuudessa valmistaa, hanat aukeavat. Arvot, muuttuva yhteiskunta, haasteet joita emme tässä hetkessä vielä täysin hahmota jne. Sanokaa, etten ole ainoa! Muut vanhemmat näyttävät lähinnä pitkästyneiltä :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä "keltanokka" noissa vanhempainilloissa? Odotahan kun olet jo 8. kerran siellä niin en usko että itkettää. Ja jos itkettää niin mikäs siinä?

Vierailija
2/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vanhempainiltojen kauhu. Hössötätkö myös esim. leirikoulusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vanhempainiltojen kauhu. Hössötätkö myös esim. leirikoulusta?

En, keskityn näyttämään mahdollisimman normaalilta, vaikka sisällä velloo kyynelten valtameri ulospääsyä etsien :D En todellakaan ole siis aloitteellinen missään, mikä vaatii esim ääneen puhumista ;D

Vierailija
4/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika tasapainottomalta. Itketkö aina muissakin tilaisuuksissa? Mikä sinut saa noin murheelliseksi kyseisistä aiheista puhuttaessa?

Vierailija
5/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa ? Ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
6/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ennen itkin aina kevät-ja joulujuhlissa. Nyt oon vähän rauhottunu. Älä ota ap paineita moisesta. Hyvä vaan jos ihmisellä tunteita löytyy.

Vierailija
7/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuule ihan samanlainen. Me ihmiset ollaan erilaisia. Eikä haittaa vaikka vähän itkisikin julkisesti. Mä itkin kuraattorin läsnä just, palaverissa lapsen kouluasioista.

Vierailija
8/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä itketä mikään muu ku se, että tuhlaa aikaa sellaiseen 😄 Oon aika kova itkemään,mutta vanhempainilta ei todella ole yks niistä aiheista😅

Vierailija
9/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on varmaan sulle hurjan tärkeitä? 😙

Vierailija
10/10 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika tasapainottomalta. Itketkö aina muissakin tilaisuuksissa? Mikä sinut saa noin murheelliseksi kyseisistä aiheista puhuttaessa?

Itketkö aina pelkästään murheeseen? Minä itken aika paljon myös liikutuksesta. Liikutun aina siitä, kuinka nämä melkein vieraat aikuiset haluavat hyvää juuri minun lapsilleni (toki kaikille muillekin, mutta se ei kas kummaa itketä), ja millainen maailma onkaan kun nämä lapset ovat aikuisia. Pieni ihmistaimi, suuri maailma, ihania ja välittäviä aikuisia jne.

Ap