Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yliluonnollista teille on tapahtunut?

Vierailija
03.11.2017 |

Mietin etten voi olla ainoa jolle on tapahtunut kaikkea yliluonnollista ja olisi kivaa lukea muidenkin tarinoita.

Kerran kun olin suihkussa joku koputti ovea, luulin että on poikakaveri muttei ollut ketään, kysyin häneltä että koputtiko ovea ja hän sanoi ei, koko päivä oli ihan creepy. Poikakaveri ei muuten ole sellainen keppostelia jne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa nähnyt varjoihmisen.

Vierailija
2/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksi kertaa nähnyt varjoihmisen.

Apua minäkin kerran näin yhden saunassa, siis saunassa :D meidän naapurin mukaan talon edellinen asukas oli kuollut asuntoon niin mietin aina että laittaisinko saunan lämpenemään aina joskus haamu Mattia varten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän on tullut kummia kuoppia.

Vierailija
4/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yhtään

Vierailija
5/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta olinkin tuolloin psykiatrisella osastolla ja sairastin psykoosia. Oikean lääkityksen jälkeen ei ole kummia tapahtunut.

Vierailija
6/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiistairtautumisen, nähnyt henkiä ja johonkin rinnakkaiseen astraslimasilman kaltaiseen ympäristöön, kokenut enkelin kosketuksen, paljon esineiden siitymisiä, telepatiaa, ennaltatietämistä. Oikeastaan koen, että aika vähän, sillä tapaukset ovat olleet yksittäisiä ja niiden välillä on ollut usein pitkiä aikoja ja ne ovat tulleet yllätyksenä eli en osaa itse aikaansaada niitä, enkä todellakaan haluaisikaan.

Vierailija
7/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta olinkin tuolloin psykiatrisella osastolla ja sairastin psykoosia. Oikean lääkityksen jälkeen ei ole kummia tapahtunut.

Mitäs silloin tapahtui?

Vierailija
8/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa näistä "yliluonnollisista" ilmiöistä johtuvat stressistä ja ahdistuksesta. Henkiset paineet voivat usein aiheuttaa mielenterveydellistä oireilua ihan terveilläkin ihmisillä.

Psykiatri yleensä auttaa aika hyvin tällaisissa tapauksissa ja antaa ohjeita stressin ja henkisten paineiden hallintaan.

Vierailija
9/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa näistä "yliluonnollisista" ilmiöistä johtuvat stressistä ja ahdistuksesta. Henkiset paineet voivat usein aiheuttaa mielenterveydellistä oireilua ihan terveilläkin ihmisillä.

Psykiatri yleensä auttaa aika hyvin tällaisissa tapauksissa ja antaa ohjeita stressin ja henkisten paineiden hallintaan.

Anna nyt meidän nauttia tästä jeesus

Vierailija
10/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mittään.

Vierailija
11/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy joskus (ehkä kerran vuodessa) niin että joku vanha tuttu tulee ihan ilman syytä ajatuksiin tai uneen. Sitten lähipäivinä kuulen hänestä jotain (jonkun tutun kautta) tai törmään häneen.. ja tarkoitan sellaisia vanhoja tuttuja joita olen nähnyt tyyliin lapsena tai kouluikäisenä.

Vierailija
12/14 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei sitten yhtään mitään. Pelkkiä luonnollisia tapahtumia kohta 39 vuotta koettuna.

Vierailija
13/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tämä sitten yliluonnollista vai vaan omaa herkkyyttäni.

En tosin ollut mitenkään surumielinen kun mentiin erään ryhmän mukana Turun tuomiokirkkoon. Muistan vaan katselleeni ympärilleni ja miettineeni, että mitä kaikkea täällä on tapahtunut ja keitä täällä on käynyt. Oli tarkoitus siirtyä oppaan lähelle, että kuulisin hänen selostuksensa. On todella hyvä opas (nimi  nyt ei tule mieleen), ja tietää paljon mielenkiintoista. Hän on ollut tvssä ja lehdissä esillä.

Mutta aivan yhtäkkiä minut valtasi syvä surumielinen olotila ja aloin itkemään, aivan hillittömästi. Muistan sen hyvin, koska en sitten kehdannutkaan mennä sinne, missä opas ja muut ryhmäläiset olivat vaan jäin kirkon oven lähelle itkemään - mitä, en tajunnut. Se kesti aikansa ja opas lopetti opastuksensa.

Jälkeenpäin olen lukenut, että hyvin herkät ihmiset saattavat nimenomaan Turun tuomiokirkossa tuntea jotain - sanotaanko vaikka menneiden ihmisten surua - ja reagoida siihen. Minulle tämä itkukohtaus tuli ihan yllättäen. Olen käynyt vanhoissa ja uusissa kirkoissa tätä käyntiä ennen ja tämän jälkeenkin, enkä ole alkanut itkemään. 

Ainoa muistamani muu tapaus sattui äidin kuoleman jälkeen. Enkä tiedä, oliko se unta vai tuliko äiti tosiaan hyvästelemään. Hän joka tapauksessa näytti seisovan olohuoneeni oviaukossa (nukuin olohuoneessa). Olin tuntenut syyllisyyttä, kun en ollut hänen kuollessaan läsnä vaan minulle iski karmea migreeni, enkä pystynyt lähtemään sairaalaan, vaikka sisko lähti. Ehkä äiti tuli sanomaan, että hän ymmärsi. Tajutonhan hän oli silloin ennen kuolemaansa.

Vierailija
14/14 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kirkko on saastutettu rappareilla ja siksi siellä on pimeät voimat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän