Frendit sarjan Ross
Kuinka moni muu vihaa Frendit sarjassa Rossia? Mun mielestä Ross on ällöttävä rastatukka ja sellainen vinkuja / valittaja, täysin huumorintajuton, naama pitkänä kerjää sääliä eikä ikinä myönnä virheitään. Katson seitsemättä kertaa sarjaa ja niin pistää vihaksi kun tämä minimuna puolustelee vieraissa käyntiään.
Kuulin kaveriltani, joka asuu LA:ssa ja on töissä TV ja elokuva alalla, että Rossin näyttelijä on siviilissä ihan samanlainen.
Olen kerran hajoittanut televisionkin kun niin kovasti tuo mölli kävi ärsyttämään. Onneksi sain uuden vakuutuksista.
Isäntääkin ärsyttää.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ross on toiseksi hauskin sarjasta. (Chandler, Ross, Phoebe, Rachel, Monica, Joey)
Toiseksi hauskin kyllä, mutta järjestys on Chandler, Ross, Joey, Rachel, Monica, Phoebe.
Kummallista pitää hauskana miestä joka pieksee naisia. Eikä osaa edes näytellä. Joko se valittaa naama pitkällä kaikesta tai huutaa otsa kurtussa kaikesta.
Enpä enää fanita sitä miestä. Minä en voi fanittaa naistenhakkaajia.
Nyt kun olen taas minäkin seurannut sarjaa niin olen vasta nyt huomannut kuinka mielisairaalta se Ross vaikuttaa. Ensin saattaa olla tosi miellyttävän kuuloinen ja iloinen ja kesken lauseen muuttuu pelottavan näköiseksi ja alkaa rääkymään.
Tosi usein myös hänen äänensä kitisee ja vinkuu kuin pikkutytöllä. Ihan jonkun kirahvin näköinen
Nyt se kirahvinaama on vihainen joeylle kun oli se sekaannus synnytyksen jälkeen ja rachel luuli joeyn kosivan. Tuo apinan kanssa seksiä harrastanut idiootti löi nyrkillä pylvääseen. Naurattaa niin että pissasin vähän housuun. Ross on ääliö
Kummallista pitää hauskana miestä joka pieksee naisia. Eikä osaa edes näytellä. Joko se valittaa naama pitkällä kaikesta tai huutaa otsa kurtussa kaikesta.