Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto kun nolo juttu tänään kylässä, kävin veskissä ja olin

Vierailija
08.04.2006 |

aamulla syönyt mustikoita pakkasesta ja menin paskalle kyläsä ja jäi mustikka kelluun pyttyyn. Vedin ainakin 3 kerta ja ei poistunut, harmitti tosi paljon ja sit vielä kun eräs hienohelma meni melkein heti mun jälkeen veskiin. En uskaltanut katsoa häntä kun hän tuli sieltä. Sitten kahvipöytään mentyäni huomsin et tarjolla oli mustikkapiirakkaa ja tää nainen joka meni mun jälkeen vessaan kysyi talon emännältä et onko mustikka yleensä huonosti sulavaa. Hitto mä punotin, ois pitänyt ottaa se pytystä pois ja laittaa käsilaukkun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se mustikka ihan kokonaisena tullut ulos mustasta aukostasi. Just...

Vierailija
2/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sullakaan hyvin mene. Mites sulle käy, jos tulee joku oikeasti hauska juttu?

Vierailija
4/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vedenpuhdistuslaitoksella ja siellä sen kaiken jäteveden seassa kellui älyttömästi maissia! Tyyppi sanoi, että ne kulkeutuu lähinnä sellaisenaan elmistön läpi ja täällä sitten näkee...

Ja mullakin ainakin puolukat ja mustikat tulee usein ihan kokonaisina elimistöstä ulos. Varsinkin jos on syönyt niitä paljon kerrallaan. Samoin lapsen vaipasta voisi joskus poimia marjoja.

Vierailija
5/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sitten mun elimistössä jotain vikaa? Tätä tapahtuu useimmiten kun syön paljon marjoja sellaisenaan kerralla.

Ja se britti-juttu on taivaan tosi.

Vierailija
6/6 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö niitä päivittäin ja periny isänsä nopean elimistön, huttu tulee monta kertaa päivässä. Potasta näkee hyvin mitä tyty on syöny..