Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi vuonna ollaan entistä köyhempiä

Vierailija
02.11.2017 |

Tuskin se haittaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet yrittänyt ja mikä yritys on epäonnistunut?

Olen lukenut kirjoituksiasi tänne monia vuosia, ja ainakaan sinä aikana et ole yrittänyt mitään. Olet vain vuodesta toiseen istunut kotona ja valitellut tänne, että miehesi on köyhä eikä tienaa tarpeeksi rahaa.

Vierailija
22/28 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha.. oon työtön kilometritehdasluuseri, 42v, alle 3v kokonaistyökokemusta koko vitun elämästä ja rikastun joka vuosi 60.000e edestä koska osingot, arvonnousu ja lisäsijoitukset.

Pikkuhiljaa varmaan heitetään helvettiin työttömyyskortistosta koska liian paljon osinkotuloa :p

Mä oon opettaja, viimeksi töissä 15 v sitten. 3 sijoituskaksiota Helsingin kantakaupungissa. Eipä hirveesti tarvii töitä tehdä.

Saan saman verran käteen mitä saisin, jos tekisin töitä, ei tällä nyt bemareita osteta, mutta en tarvitsekaan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ammattivalittaja sinäkin töihin, ettei miehesi yksin joudu enää raatamaan töissään perheenne eteen. Onhan teillä 9-vuotias poikakin, joten ihan häntäkin ajatellen voisit tehdä itsekin töitä etkä vain sättiä miestäsi, joka raataa terveytensäkin edestä pitkiä päiviä töissä.

Yleensä ihmisten kurjuus ja vastoinkäymiset herättää minussa ja yleisesti kaikissa myötätuntoa, mutta tämä ammattivalittaja on sellainen loinen, että hän itse ei halua tehdä asioiden eteen mitään ja sitten on vaan sättimässä muita (eniten pienipalkkaista miestään) jos kaikki ei tule hänelle nenän eteen valmiina kannettuna ja niin että hän pääsisi nostattamaan itseään muiden kautta, joten siksi tämän ammattivalittajan kurjuus herättää vaan iloa siitä, että paha saa ammattivalittajan kohdalla palkkansa, koska ammattivalittajan kohdalla ei ainakaan hyvyydestä voi puhua.

Vierailija
24/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti emme köyhdy vaan rikastumme vuosi vuodelta. Sata vuotta sitten köyhät olivat kirjaimellisesti köyhiä, ja 150 vuotta sitten kolmasosa suomalaisista kuoli nälkään.

Nykyajan köyhillä on kuitenkin ilmainen koulutus, liki ilmainen terveydenhuolto, hyvä sosiaaliturva, katto pään päällä kaikin mukavuuksin, vaatteita ja ruokaa. Lisäksi telkkarit, kännykät, netit ja tietokoneet.

Suomi on nyt niin vauras ja kehittynyt ja sosiaalisesti edistynyt maa, että kaikista pidetään huolta ainakin minimitason verran.

Vierailija
25/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vain pessimistin pelkoa vai onko sinulla jokin peruste tuolle oletuksellesi?

Vierailija
26/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ammattivalittaja sinäkin töihin, ettei miehesi yksin joudu enää raatamaan töissään perheenne eteen. Onhan teillä 9-vuotias poikakin, joten ihan häntäkin ajatellen voisit tehdä itsekin töitä etkä vain sättiä miestäsi, joka raataa terveytensäkin edestä pitkiä päiviä töissä.

Yleensä ihmisten kurjuus ja vastoinkäymiset herättää minussa ja yleisesti kaikissa myötätuntoa, mutta tämä ammattivalittaja on sellainen loinen, että hän itse ei halua tehdä asioiden eteen mitään ja sitten on vaan sättimässä muita (eniten pienipalkkaista miestään) jos kaikki ei tule hänelle nenän eteen valmiina kannettuna ja niin että hän pääsisi nostattamaan itseään muiden kautta, joten siksi tämän ammattivalittajan kurjuus herättää vaan iloa siitä, että paha saa ammattivalittajan kohdalla palkkansa, koska ammattivalittajan kohdalla ei ainakaan hyvyydestä voi puhua.

Minne mä menen töihin kun ei kukaan halua ottaa mua töihin.?

Vierailija
27/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vain pessimistin pelkoa vai onko sinulla jokin peruste tuolle oletuksellesi?

On ihan perusteet.

Vierailija
28/28 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain avaa niitä perusteitasi.