Ensi vuonna ollaan entistä köyhempiä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen varakkaampi ensi vuonna kun saan osinkoja. Aattele kuinka paljon sulle tulis osinkoja ellet ois käyttäny kaikkia rahojasi ylensyömiseen 50 kilon edestä.
Aina tulee joku uusi takapakki joten en takuulla olisi rikkaampi vaikka olisin tehnyt mitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei haittaa.
Tuskin sitä perheellisiä kuitenkaan sillan alle heitetään.
haha.. oon työtön kilometritehdasluuseri, 42v, alle 3v kokonaistyökokemusta koko vitun elämästä ja rikastun joka vuosi 60.000e edestä koska osingot, arvonnousu ja lisäsijoitukset.
Pikkuhiljaa varmaan heitetään helvettiin työttömyyskortistosta koska liian paljon osinkotuloa :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen varakkaampi ensi vuonna kun saan osinkoja. Aattele kuinka paljon sulle tulis osinkoja ellet ois käyttäny kaikkia rahojasi ylensyömiseen 50 kilon edestä.
Aina tulee joku uusi takapakki joten en takuulla olisi rikkaampi vaikka olisin tehnyt mitä.
Toisten lasi on puoliksi täynnä, toisten puoliksi tyhjä.
Optimisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten lasi on puoliksi täynnä, toisten puoliksi tyhjä.
Ei se siitä ole kiinni vaan siitä että yritän mä mitä tahansa niin se menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet nyt yrittänyt ja miten se on mennyt pieleen?
Tämä nyt on koko perheen juttu.
No luettele viisi asiaa, joita sä olet itse yrittänyt ja jotka on menneet pieleen.
Vierailija kirjoitti:
No luettele viisi asiaa, joita sä olet itse yrittänyt ja jotka on menneet pieleen.
Koko elämäni on mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko elämäni on mennyt pieleen.
Vastauksesi ei oikein vakuuta.
Ei se elämä valittamalla parane vaan toimimalla. Jos oisit käyttänyt kaiken tänne valittamiseen uhratun ajan paremmin, ois jotain tuloksiakin näkyvillä.Etkä olisi ylipainoinen. Lopeta ees se ylensyöminen ja laita ne säästyvät rahat tuottamaan.
Ei sulla ole "kaikki" mennyt pieleen, jos et kykene nimeämään edes viittä asiaa, joita olet yrittänyt mutta epäonnistunut yrityksessäsi.
Täällä nyt jotkut ilmeisesti uskovat että ap ei olisi "yrittänyt" tarpeeksi. Itselläni on myös sellainen tilanne että olen yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt. Olen yrittänyt enemmän, paremmin ja ahkerammin kuin keneltäkään voisi edes inhimillisesti vaatia.
Silti en ole onnistunut oikein missään, ja kaikki se yrittäminen on näin ollen ollut enemmän ja vähemmän t.ä.y.s.i.n. t.u.r.h.a.a.
No ainakin sä onnistuit yrityksessäsi päästä Aruballe. Esimerkiksi mä en ole koskaan käynyt siellä.