Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teillä syödään pyhäinpäivänä?

Vierailija
02.11.2017 |

Kysymys ilmenee otsikosta. Laitetaanko teillä kenties jotain juhlavampaa vai ihan arkiruokaa? Meillä laitetaan lihapaistia sekä lisukkeeksi kermakastiketta, perunoita ja kasviksia. Joku jälkiruoka pitää keksiä. Taidan myös leipoa jotain.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia ruokaa kuin minä tahansa muuna lauantaina. Ei ole mikään erikoispäivä.

Vierailija
2/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin perheeni luona laitettaisiin jotain aikaa vaativaa. vaikka Burgundinpataa ja vanilijakarpalojuustokakku jälkkäriksi. Mutta olen työkaupungissani ja en ole vielä miettinyt sen kummemmin. En oikeastaan edes muistanut koko päivää, hyvä, kun muistutit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä ajatellut asiaa päättääkseni. Pohdinnan alla.

Vierailija
4/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menu on aika vaihteleva, mutta yksi perinne on: kädenlämpöinen kaalimehu alkusnapsina.

Vierailija
5/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhää lihaa.

Vierailija
6/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan normaalia ruokaa kuin minä tahansa muuna lauantaina. Ei ole mikään erikoispäivä.

Sama täällä.

Vierailija
7/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa äitin mukaan mökille ja ajattelin ehdottaa ruuaksi lasagnea. Äitin lasange on vain niin hyvää! :)

Vierailija
8/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapaistia?

Vierailija
9/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuota enää vietä kuin mummot? Emme me vietä mitään pyhäpäiviä, toi on meille ihan normilauantai.

Vierailija
10/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun Äityliinin maksamakkarakeittoa ja pääruuaksi tirripaistia. Jälkiruuaksi leipäjuustoa ja kirsikkahilloa. Tämä on meillä ollut perinteinen pyhäinpäivän ateria jo monta, monta vuotta...

Vierailija
11/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneruokaa. Lähden matkalle vähän kauemmaksi, joten se päivä menee siinä.

Vierailija
12/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai tuota enää vietä kuin mummot? Emme me vietä mitään pyhäpäiviä, toi on meille ihan normilauantai.

No vaikka te ette vietä ei sulje pois muita ihmisiä. Kannattaa vähän avartaa omaa maailmankuvaa pois perhepiiristä.

Vierailija
13/14 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen teinin äiti kirjoitti:

Alkuun Äityliinin maksamakkarakeittoa ja pääruuaksi tirripaistia. Jälkiruuaksi leipäjuustoa ja kirsikkahilloa. Tämä on meillä ollut perinteinen pyhäinpäivän ateria jo monta, monta vuotta...

Saisiko maksamakkarakeiton reseptin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi