Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani 8-vuotiaalla lapsella on 4 m2 ikkunaton huone!

Vierailija
02.11.2017 |

Jos aikuiselle ihmisille riittää 15,5 m2 pellolla Vantaalla, niin kyllä 4 m2 ilman ikkunaa on ihan hyvä lapselle aina täysikäiseksi asti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin lapsena 2 neliön huoneessa aina 18-vuotiaaksi asti ja olin ihan tyytyväinen kaikkeen. Ikkunaa ei sielläkään ollut ja huonekorkeus on 1,4 metriä, joten jouduin 15-vuotiaana jo kulkemaan siellä kyyryssä. Lisäksi isällä oli tapana laittaa huoneen ovi säppiin, mikä sopi minulle, sainpa oman rauhan. Eli kyllä lapsi tuollaisessa viihtyy !

Vierailija
2/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on oma huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin koko opiskeluajan Kemissä 1,5 neliön asunnossa, jossa oli kaikki mitä saattoi tarvita. Pidin sielä jopa bileitä, parhaimmillaan mukana oli 15 hoitsuopiskelijaa! Mukavaa oli ja hyvin pärjäsi.

Vierailija
4/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä minulla oli juurikin tuon kokoinen huone, tosin siinä oli ikkuna.

Ihan tarpeeksi iso oli.

Vierailija
5/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti asuu 2-neliön huoneessaan, joka ei oikeastaan ole huone, vaan entinen varastotila. Sinne hän kömpii joka iltapäivä koulun jälkeen, eikä tule pois kuin syömään. Tyttö aloitti nyt yläasteella.

Vierailija
6/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana sain enimmäisen oman huoneeni, joka oli 0,8 neliötä, tosin siinä oli ikkuna.

Ihan tarpeeksi iso oli.

Vierailija
7/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 80-vuotias mummoni asuu pahvilaatiossa, jossa meidän jääkaappipakastin tuotiin. Olisko sen koko n. 3 neliötä. Hän on tyytyväinen ja sanoo aina että mitä hän tekisi isommalla asunnolla.

Ihan tarpeeksi iso on.

Vierailija
8/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halusimme miehen kanssa oman rauhan ja meill oli kaksi vessaan, sijoitimme lapsen sinne. Siellä hän oli ikävuodet 3-7. Valitettavasti koululaisena hän tarvitsi pöydän, joten muutimme sitten tänne Kittilään, josta ostimme 10 neliön asunnon. Siinä on nyt 3 neliön lastenhuone.

Vierailija
9/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asuin koko opiskeluajan Kemissä 1,5 neliön asunnossa, jossa oli kaikki mitä saattoi tarvita. Pidin sielä jopa bileitä, parhaimmillaan mukana oli 15 hoitsuopiskelijaa! Mukavaa oli ja hyvin pärjäsi.

Tätä en usko.

1,5 neliötä on 1 metri x 1,5 metriä.

Vierailija
10/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pienen huoneen maalaa valkoiseksi ja laittaa sinne ainoastaan valkoisia tavaroita, se vaikuttaa monta kertaa isommalta kuin on!

Vierailija
11/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä minulla oli juurikin tuon kokoinen huone, tosin siinä oli ikkuna.

Ihan tarpeeksi iso oli.

Onneksi olkoon. Monilla ihmisillä on suurempi arkku.

Vierailija
12/12 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsuudenkodissa noin 15 m2 kokoinen huone + vaatehuone, mutta parhaiten viihdyin harjakaton alle tehdyssä varastotilassa. Seisomakorkeutta oli noin puolen metrin leveydeltä ja ikkunaa ei ollut, mutta siellä oli oma rauha, sopivan pimeää ja mukavaa. Huoneessa oli todella hyvä nukkua pimeässä ja viileässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan