Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ensitreffeille miehen kotiin?

Vierailija
02.11.2017 |

Vai pitäisikö ensin nähdä julkisella paikalla ja sitten ehkä vasta hänen luo?
Entä jäisitkö yöksi vai kävisikö siinä niin että jos olisi seksiä niin mies ei toiste halua nähdä? Tarkoittaako yöksi jääminen miehelle samaa kuin etyä luvassa on seksiä?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toud menis ekoille treffeille kotiin. Ekat treffit julkisella paikalla!

Vierailija
22/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ekat treffit eroaa kotiin menemisen ja yöksi jäämisen osalta yhdennyön jutusta? Kummassakin menee tuntemattoman luo.

Siinä eroaa että toisessa on sovittu seksistä ja toisessa voi tulla raiskaus tai henkirikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toud menis ekoille treffeille kotiin. Ekat treffit julkisella paikalla!

Kyllä näin. Itse tein ekat treffit miehen kanssa yöllä Kontulan torille ja ai että olikin jänskää.

Vierailija
24/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ekat treffit eroaa kotiin menemisen ja yöksi jäämisen osalta yhdennyön jutusta? Kummassakin menee tuntemattoman luo.

Toisen olet jo tavannut livenä ja olet saanut jonkinlaisen tuntuman hänestä. Toisen olet vain tavannut netissä ja sinulla on vain tämä nettitietämys, mutta ei mitään tuntemusta miltä hän tosielämässä vaikuttaa.

Tämä tuttava voi olla ihan toisenlainen netissä kuin tosielämässä. 

Mutta jos menemme ensin julkisesti kahvulaan tai syömään niin eukö siinä nyt ehdi tutustua samanlailla kun baarissa yhdenyön jutun kanssa ?Ainoa ero on että ollaan selvinpäin.

Kahvilassa voi kerran esittää mitä tahansa roolia.

Vierailija
25/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman turvallisuuden kannalta, jos pitää jommankumman kotiin mennä, niin tietysti nainen miehen luo, josta pääsee tarvittaessa poistumaan.

Mikään ei oo niin paha, kuin että uusi tuttavuus raiskaa sut omassa kodissas. Vaikka muuttaisit kämppää, turvallisuudentunne että kotonakaan ei saa olla turvassa, on iäksi mennyt.

Kaikki miehet on sinusta siis raiskareita?

Naisia aina varotellaan, että ei pidä lähteä tuntemattoman mukaan. Jos lähtee ja jotain käy, niin sitten syytetään naista. Ajatteletko sinä noin?

Vierailija
26/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen edes kysyy tällaista? :D en käsitä, en...

Vierailija
27/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muten te sitten tekisitte???

Vierailija
28/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä eroaa että toisessa on sovittu seksistä ja toisessa voi tulla raiskaus tai henkirikos.

En minä ole koskaan sopinut seksistä jos on baarissa jonkun tavannut ja lähtee jatkoille.

Vierailija
29/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä.

Vierailija
30/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uskaltamiseen en sano mitään, mutta itse en ainakaan odota seksiä vaikka nainen jäisikin yöksi. Yhdesti nainen tuli toiselta puolen Suomee ja nukkui kainalossa, mutta seksiä ei ollut.

Annas kun arvaan: tapailut jäi vähiin ja homma lässähti ennen kuin ehti alkaakaan?  On siinä nimittäin varmaan ollut nainen toiselta puolelta Suomea ihmeissään, kun mies ei tajua vihjettä eikä seksi tunnu kiinnostavan...

Piti samaa sanoa :) Olen kerran matkustanut 450 km miehen perässä ja olin hällä vkl. Mukava mies, tultiin juttuun ja jopa pussailtiin. Ei sitten muuta. Kannatti tämän takia resuta 900 km :) Olisin ollut kiinnostunut kyllä mutta hän ei kai sitten.

Vierailija
31/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia tapauksia, jotka ovat tehneet tuon virheen. Jos ei henki lähde tai raiskata, saattaa saada loputtoman riippakivi mt-häiriöisen perään, josta et pääse eroon edes lähestymiskiellolla.

Vierailija
32/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuori ja tyhmä ja menin ekoilla treffeillä suoraan miehen luo, ei koskaan enää. Kyseinen mies raiskasi mut ja oli todella lähellä, etten olis enää edes elossa, koska mm. repesin tosi pahasti.

Tästä viisastuneena en koskaan enää menis tuntemattoman kotiin saati päästäis tuntematonta omaan kotiini. Toki moni voi esittää pitkäänkin muuta kun on..

Vierailija
33/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuori ja tyhmä ja menin ekoilla treffeillä suoraan miehen luo, ei koskaan enää. Kyseinen mies raiskasi mut ja oli todella lähellä, etten olis enää edes elossa, koska mm. repesin tosi pahasti.

Tästä viisastuneena en koskaan enää menis tuntemattoman kotiin saati päästäis tuntematonta omaan kotiini. Toki moni voi esittää pitkäänkin muuta kun on..

Viimeinen lause...no mitä sitä sitten tutustumaan edes,eletään loppuelämä yksin eikä missään nimessä tutustuta ikinä koskaan kehenkään.

Vierailija
34/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uskaltamiseen en sano mitään, mutta itse en ainakaan odota seksiä vaikka nainen jäisikin yöksi. Yhdesti nainen tuli toiselta puolen Suomee ja nukkui kainalossa, mutta seksiä ei ollut.

Annas kun arvaan: tapailut jäi vähiin ja homma lässähti ennen kuin ehti alkaakaan?  On siinä nimittäin varmaan ollut nainen toiselta puolelta Suomea ihmeissään, kun mies ei tajua vihjettä eikä seksi tunnu kiinnostavan...

Piti samaa sanoa :) Olen kerran matkustanut 450 km miehen perässä ja olin hällä vkl. Mukava mies, tultiin juttuun ja jopa pussailtiin. Ei sitten muuta. Kannatti tämän takia resuta 900 km :) Olisin ollut kiinnostunut kyllä mutta hän ei kai sitten.

Jätit kuitenkin sen sian?

Vierailija
35/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lause...no mitä sitä sitten tutustumaan edes,eletään loppuelämä yksin eikä missään nimessä tutustuta ikinä koskaan kehenkään.

En tarkoittanut kyseistä lausetta noin, vaikka tulikin nähtyä useampi "esittäjä" ennen kun tapasin nykyisen aviomieheni, jonka kanssa oltu reilu 15v onnellisesti yhdessä.

Kyllähän sitä aina voi ja kannattaa tutustua, mutta kannattanee pitää myös mielessä, ettei kaikki välttämättä ole sitä mitä sanovat/esittävät.

Vierailija
36/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt neljänkin miehen luo suoraan ensitreffeillä. En yöksi ollut alun perin jäämässä kenenkään luo, mutta kahden luo sitten jäin, kun venyi ilta niin pitkälle. Viimeisimmät treffit olivat sellaiset, että nähtiin kaupungilla ja vietettiin koko päivä ja ilta siellä ja sitten menin hänen luo yöksi, kun enää jaksanut ajaa kotiin. Mies päästi minut sänkyynsä nukkumaan ja oli jo tekemässä itselleen petiä sohvalle, kun sanoin, että tottakai voi nukkua siinä sängyssä minun vieressäni. 

Vierailija
37/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen olet jo tavannut livenä ja olet saanut jonkinlaisen tuntuman hänestä. Toisen olet vain tavannut netissä ja sinulla on vain tämä nettitietämys, mutta ei mitään tuntemusta miltä hän tosielämässä vaikuttaa.

Mutta jos menemme ensin julkisesti kahvulaan tai syömään niin eukö siinä nyt ehdi tutustua samanlailla kun baarissa yhdenyön jutun kanssa ?Ainoa ero on että ollaan selvinpäin.

Missä vaiheessa tuttavuus on sitten siinä pisteessä, että voidaan tietää, ettei toinen enää esitä. 

Vierailija
38/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole koskaan sopinut seksistä jos on baarissa jonkun tavannut ja lähtee jatkoille.

Sillä miehellä vaan voi olla toiset ajatukset. "Tuo suostui jo." Kokeile vielä ulkomaalaisen tietyn ryhmittymän kanssa.

Vierailija
39/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tuttavuus on sitten siinä pisteessä, että voidaan tietää, ettei toinen enää esitä. 

Riippuu ihmisestä. Esimerkiksi psykopaatit voivat jatkaa tuota ties miten pitkään, vaikka olisi jo perhe ja lapsia.

Vierailija
40/67 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siellä on joku Axl S. kamerakuvauksen kanssa valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme