Oliko Ressu Redford komea nuorena?
Kommentit (41)
Jo ennen Bogart Companya pääsin kuulemaan Ressua. Eräässä turkulaisdiscossa istui kaveriporukalla pöydässään lyhyttukkainen, ei mitenkään erityisen komea nuori kaveri, joka lauloi mukana lähes kaikki biisit, uskomattoman upealla äänellä ja uskottavan hyvällä englannilla. Vasta myöhemmin hänestä tuli Ressu...
Ja pidemmillä vaalennetuilla hiuksilla saatiin ulkonäköäkin, mutta minuun teki vaikutuksen hänen äänensä, joka olisi jonkun ammattitaitoisemman levy-yhtiön markkinointiosaamisella riittänyt kansainvälisillekin areenoille.
Ei hänen isänsäkään, Robert, erityisen pitkä ole.
Lyhyttä sukua nuo Redfordit.
😶💋💕
https://ressuredford.fi/wp-content/uploads/Ressu_Redford.jpg
https://img.discogs.com/xyDKhyMlTzZ6EC6lIrjAKuDurbE=/fit-in/300x300/fil…():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/R-2919498-1325699679.jpeg.jpg
Höh miksi tuo toinen linkki ei toimi..
Tätä kuvaa koitin linkata 😀
https://www.discogs.com/Ressu-Redford-Kuka-On-Se-Oikea-Ik%C3%A4v%C3%A4-…
Vierailija kirjoitti:
Oli ja on edelleen.
Joo kyllä sille edelleenkin lämpenis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan liian lyhyt, jotta voisi sanoa komeaksi.
Miten komeus liittyy pituuteen? Mä mittaan komeuden kyllä ihan kasvoista. Noh jokainenhan mittaa sen mistä haluaa.
Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa siitä, että liian lyhyt mies ei ole komea. Komeus liittyy pituuteen hyvinkin olennaisesti, ei se ole vain pelkkä naama, vaan kokonaisuus. Kuvittele tilanne, jossa seisot miehen vieressä ja hän on sinua päätä lyhyempi ja joudut katsomaan häntä alaspäin, et luultavasti häntä silloin komeana pidä, vaikka olisikin kasvoiltaan hyvännäköinen.
Itse asiassa tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies on 190 cm ja tästä johtuen näen hänen kasvonsa alhaalta päin. Kun hän istuu tai kyykistyy edessäni niin hänen kasvonpiirteensä tulevat ihan eri tavalla esiin! Hän on ylhäältä katsottuna kuin suoraan Voguen kannesta. Tai en mä tiedä onko Voguen kansissa miesten kuvia mutta kuitenkin. Ihan kuin jostain Hugo Bossin mainoksesta. Hänellä on todella upeat piirteet, mutta pituutensa takia minä näen hänen kasvoistaan enimmäkseen leuan alusen. 😁
Minua ei haittaisi yhtään jos jonain päivänä olisi kutistunut itseni pituiseksi tai jopa lyhyemmäksi!
Kannattaa ottaa selfie yläviistosta ja alaviistosta. Komeus ei liity pituuteen ja Ressuhan olikin pitkään naimisissa häntä pidemmän Miss Suomen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten komeus liittyy pituuteen? Mä mittaan komeuden kyllä ihan kasvoista. Noh jokainenhan mittaa sen mistä haluaa.
Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa siitä, että liian lyhyt mies ei ole komea. Komeus liittyy pituuteen hyvinkin olennaisesti, ei se ole vain pelkkä naama, vaan kokonaisuus. Kuvittele tilanne, jossa seisot miehen vieressä ja hän on sinua päätä lyhyempi ja joudut katsomaan häntä alaspäin, et luultavasti häntä silloin komeana pidä, vaikka olisikin kasvoiltaan hyvännäköinen.
Itse asiassa tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies on 190 cm ja tästä johtuen näen hänen kasvonsa alhaalta päin. Kun hän istuu tai kyykistyy edessäni niin hänen kasvonpiirteensä tulevat ihan eri tavalla esiin! Hän on ylhäältä katsottuna kuin suoraan Voguen kannesta. Tai en mä tiedä onko Voguen kansissa miesten kuvia mutta kuitenkin. Ihan kuin jostain Hugo Bossin mainoksesta. Hänellä on todella upeat piirteet, mutta pituutensa takia minä näen hänen kasvoistaan enimmäkseen leuan alusen. 😁
Minua ei haittaisi yhtään jos jonain päivänä olisi kutistunut itseni pituiseksi tai jopa lyhyemmäksi!
Kannattaa ottaa selfie yläviistosta ja alaviistosta. Komeus ei liity pituuteen ja Ressuhan olikin pitkään naimisissa häntä pidemmän Miss Suomen kanssa.
Nina ei ollut miss Suomi vaan perintöprinsessa ja lyhyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ei ollut miss Suomi vaan perintöprinsessa ja lyhyt!
No tuskin nyt kovin lyhyt kuitenkaan, Ressua pidempi, ja myös Miss Scandinavia.
Muistan kuinka 90 luvulla Ressu, Sedu Koskinen ja Ilkka Kanerva pörräilivät yhdessä Turun baareissa. Olen 168 cm pitkä nainen ja olen varmaan päätä pidempi noita kaikkia. Ressulla oli nuorena kauniita kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kokonaisuus on se mittari.
Pullahartiainen komeakasvo ei ole komea.
Joku, josta kasvoista näkee, että olisi komea, jos olisi lihasta ryhtiä pitämässä, ei oke komea.
Komealla on kasvot ja kroppa ja ilme ja olemus ja liike sopusoinnussa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka 90 luvulla Ressu, Sedu Koskinen ja Ilkka Kanerva pörräilivät yhdessä Turun baareissa. Olen 168 cm pitkä nainen ja olen varmaan päätä pidempi noita kaikkia. Ressulla oli nuorena kauniita kasvot.
No höpö höpö. Et ole päätä pidempi, vaan suunnilleen SAMANpituinen kuin nuo kolme mainittua.
Ei kai se ole muuttunut niin paljon. Hiukset on paremmat nykyään. Onhan se komea, ja tykkään niistä hänen ysärihiteistään ”hei älä mee” ja mitä niitä oli. Fazerin mainoksessa oli joku.
Niin ja lisään vielä tuon raskaan neanderthal-tyyppisen otsan. Sekin tekee miehen kasvoista erittäin miehekkään näköisen.