Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Ressu Redford komea nuorena?

Vierailija
02.11.2017 |

http://livedoor.blogimg.jp/badfinger_cover/imgs/8/3/837d8e3e.jpg

Oliko Ressu Redford komea nuorena?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli! Muistan kun äiti kävi häneen ihan kuumana.

Vierailija
2/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vastaus:

Oli, mutta ihan liian lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan liian lyhyt, jotta voisi sanoa komeaksi.

Vierailija
4/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten komeus liittyy pituuteen? Mä mittaan komeuden kyllä ihan kasvoista. Noh jokainenhan mittaa sen mistä haluaa.

Vierailija
5/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo komea ihan "universaalisti", joskaan ei ehkä ihan omaa "tyyppiäni". Ei missään nimessä mikään ruma tai mitäänsanomaton mies.

Vierailija
6/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen kaunis poika. Komeampi nyt.

Vierailija
7/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan hän, jos vanhoissa kuvia/videoita katsoessa pystyy ohittamaan silloisen hirveän muodin, jossa Ressu oli kyllä ihan täysillä mukana.

Vierailija
8/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on edelleen. Nyt miehekkäämpi.

Vierailija
9/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Nykyään hieman komeampi, mut edelleen liian "saippuaooppera" mun makuun.

Vierailija
10/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten komeus liittyy pituuteen? Mä mittaan komeuden kyllä ihan kasvoista. Noh jokainenhan mittaa sen mistä haluaa.

Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa siitä, että liian lyhyt mies ei ole komea. Komeus liittyy pituuteen hyvinkin olennaisesti, ei se ole vain pelkkä naama, vaan kokonaisuus. Kuvittele tilanne, jossa seisot miehen vieressä ja hän on sinua päätä lyhyempi ja joudut katsomaan häntä alaspäin, et luultavasti häntä silloin komeana pidä, vaikka olisikin kasvoiltaan hyvännäköinen.

Vierailija
11/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ja on edelleen. Nyt miehekkäämpi.

Näyttää ehkä miehekkäältä ruudussa, mutta on oikeasti lyhyt kuin pikkupoika, joten ei voi miehekkääksi kyllä sanoa.

Vierailija
12/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bogart co oli kyllä ihan hirveetä tuubaa. Vieläköhän hoilaa?

Vierailija
13/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa kommenttia on lyhyydestään kärsivän miehen kirjoittamia. Hän testaa, ovatko naiset samaa vai eri mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
14/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korjaan toinen ja kolmas kommentti jotka molemmat käsittelee lyhyyttä.

Vierailija
15/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu on kovin lyhyt ja yrittää kovasti kompensoida sitä machoilemalla. Hänellä oli nuorempana permanentti, sen muistan. Sana komea ei tule ensimmäisenä mieleen, hän on vain Ressu Redford.

Vierailija
16/41 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa siitä, että liian lyhyt mies ei ole komea. Komeus liittyy pituuteen hyvinkin olennaisesti, ei se ole vain pelkkä naama, vaan kokonaisuus. Kuvittele tilanne, jossa seisot miehen vieressä ja hän on sinua päätä lyhyempi ja joudut katsomaan häntä alaspäin, et luultavasti häntä silloin komeana pidä, vaikka olisikin kasvoiltaan hyvännäköinen.

Itse asiassa tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies on 190 cm ja tästä johtuen näen hänen kasvonsa alhaalta päin. Kun hän istuu tai kyykistyy edessäni niin hänen kasvonpiirteensä tulevat ihan eri tavalla esiin! Hän on ylhäältä katsottuna kuin suoraan Voguen kannesta. Tai en mä tiedä onko Voguen kansissa miesten kuvia mutta kuitenkin. Ihan kuin jostain Hugo Bossin mainoksesta. Hänellä on todella upeat piirteet, mutta pituutensa takia minä näen hänen kasvoistaan enimmäkseen leuan alusen. 😁

Minua ei haittaisi yhtään jos jonain päivänä olisi kutistunut itseni pituiseksi tai jopa lyhyemmäksi!

Vierailija
17/41 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se.

Vierailija
18/41 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on edelleen.

Vierailija
19/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken koluttiin äidin kanssa kellaria ja löydettiin äidin Ressu Redford c-kasetti 😄 Todettiin yhdessä sitten että kyllä oli aika miehekkään näköinen nuorena. Tosi hyvät piirteet. Nenä, leuka, leukaperät, silmät....uuh! ♥️

Vierailija
20/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut komea ja hurmaavan oloinen. Enemmän ruotsalais- kuin suomalaistyylinen mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi