Oliko Ressu Redford komea nuorena?
Kommentit (41)
Puuttuu vastaus:
Oli, mutta ihan liian lyhyt.
On ihan liian lyhyt, jotta voisi sanoa komeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten komeus liittyy pituuteen? Mä mittaan komeuden kyllä ihan kasvoista. Noh jokainenhan mittaa sen mistä haluaa.
Onhan tuo komea ihan "universaalisti", joskaan ei ehkä ihan omaa "tyyppiäni". Ei missään nimessä mikään ruma tai mitäänsanomaton mies.
Oli sellainen kaunis poika. Komeampi nyt.
Olihan hän, jos vanhoissa kuvia/videoita katsoessa pystyy ohittamaan silloisen hirveän muodin, jossa Ressu oli kyllä ihan täysillä mukana.
Oli ja on edelleen. Nyt miehekkäämpi.
Ei ollut. Nykyään hieman komeampi, mut edelleen liian "saippuaooppera" mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten komeus liittyy pituuteen? Mä mittaan komeuden kyllä ihan kasvoista. Noh jokainenhan mittaa sen mistä haluaa.
Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa siitä, että liian lyhyt mies ei ole komea. Komeus liittyy pituuteen hyvinkin olennaisesti, ei se ole vain pelkkä naama, vaan kokonaisuus. Kuvittele tilanne, jossa seisot miehen vieressä ja hän on sinua päätä lyhyempi ja joudut katsomaan häntä alaspäin, et luultavasti häntä silloin komeana pidä, vaikka olisikin kasvoiltaan hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Oli ja on edelleen. Nyt miehekkäämpi.
Näyttää ehkä miehekkäältä ruudussa, mutta on oikeasti lyhyt kuin pikkupoika, joten ei voi miehekkääksi kyllä sanoa.
Bogart co oli kyllä ihan hirveetä tuubaa. Vieläköhän hoilaa?
Kaksi ekaa kommenttia on lyhyydestään kärsivän miehen kirjoittamia. Hän testaa, ovatko naiset samaa vai eri mieltä hänen kanssaan.
Siis korjaan toinen ja kolmas kommentti jotka molemmat käsittelee lyhyyttä.
Ressu on kovin lyhyt ja yrittää kovasti kompensoida sitä machoilemalla. Hänellä oli nuorempana permanentti, sen muistan. Sana komea ei tule ensimmäisenä mieleen, hän on vain Ressu Redford.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa siitä, että liian lyhyt mies ei ole komea. Komeus liittyy pituuteen hyvinkin olennaisesti, ei se ole vain pelkkä naama, vaan kokonaisuus. Kuvittele tilanne, jossa seisot miehen vieressä ja hän on sinua päätä lyhyempi ja joudut katsomaan häntä alaspäin, et luultavasti häntä silloin komeana pidä, vaikka olisikin kasvoiltaan hyvännäköinen.
Itse asiassa tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies on 190 cm ja tästä johtuen näen hänen kasvonsa alhaalta päin. Kun hän istuu tai kyykistyy edessäni niin hänen kasvonpiirteensä tulevat ihan eri tavalla esiin! Hän on ylhäältä katsottuna kuin suoraan Voguen kannesta. Tai en mä tiedä onko Voguen kansissa miesten kuvia mutta kuitenkin. Ihan kuin jostain Hugo Bossin mainoksesta. Hänellä on todella upeat piirteet, mutta pituutensa takia minä näen hänen kasvoistaan enimmäkseen leuan alusen. 😁
Minua ei haittaisi yhtään jos jonain päivänä olisi kutistunut itseni pituiseksi tai jopa lyhyemmäksi!
Just äsken koluttiin äidin kanssa kellaria ja löydettiin äidin Ressu Redford c-kasetti 😄 Todettiin yhdessä sitten että kyllä oli aika miehekkään näköinen nuorena. Tosi hyvät piirteet. Nenä, leuka, leukaperät, silmät....uuh! ♥️
On aina ollut komea ja hurmaavan oloinen. Enemmän ruotsalais- kuin suomalaistyylinen mielestäni.
Oli! Muistan kun äiti kävi häneen ihan kuumana.