Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi toiset naiset saavan yhdyntäorgasmeja

enitenttavaasiayhdynnässäkunhäneisaa
01.11.2017 |

rakenne? rakenne tunkeutuvan miehen kanssa optimi? tarpeeksi kova kiihko`? mistä johtuu`?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenne, asento, mielentila.

Vierailija
2/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat homoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan "emätinorkun" jos on voimakkaita tunteita puolin ja toisin rakastellessa. Jos mies ei näytä tunteitaan seksin aikana ja suoritus on panemista niin silloin tarvitsen lisäkiihotetta klitoriksen kautta.

Vierailija
4/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelukysymys. vaatii luottamuksen kumppaniin ja rentoutumisen

Vierailija
5/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinni tottumuksesta ja asennosta. Jos kokeilee miten yhdynnän saa tuntumaan hyvältä niin kyllä se siitä.

Vierailija
6/17 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran entinen tyttöystäväni sai emätinorkun ensimmäisellä työnnöllä, oltiin kyllä ihan hulluina toisiimme silloin. Ja oltiin oltu erossa pari viikkoa ennen tuota.

Toisen kerran sai sellaisen emätinorkun, ettei pystynyt puhumaan kunnolla puoleen tuntiin, ääni tuli tosi käheänä, hyvä että sai mitään selvää :D

Vierailija
7/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan perusteellisesti vain yhden kanssa. Ehkä siksi, että hänen kanssaan hetket ovat kiireettömiä ja luotan häneen täysin enkä ajattele itsestäni mitään negatiivista. Hänen kanssaan on löytynyt myös erittäin hyvä asento nautintoon. Erään toisen kanssa ei ainakaan taidoista ole kiinni, mutta ehkä olen epävarmempi monesta syystä. Olisi aivan mahdollista kyllä, koska hän saa minut sormillaan laukeamaan siten eli todella tietää mitä tekee. Miehiä on tullut ja mennyt ja muulla tavoin hienoa seksiä myös, mutta näillä leveleillä vain nämä kaksi.

Vierailija
8/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saa. Se harmittaa. Ei ole estoja, kaikenlaisia asentoja on elämän aikana kokeiltu. Tarvin pitkää ja määrätietoista, voimakasta stimulointia klitalle, että tapahtuu. Kyllä yhdyntä kivalta tuntuu ja etenkin jos siinä (klitan stimuloinnilla) saa.

Olen miettinyt paljon asiaa. Ainakin klitta on tosi pieni, voiko se vaikuttaa?

Halukkuutta on liiankin kanssa.

Tosiaan paljon asiaa miettinyt ja murehtinutkin.

Vierailija
9/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen emätinorgasmiin tarvita edes penistä. Miehen etu - ja keskisormet sisään, hieroo emättimen etuseinämään, aluksi hitaasti ja nätistä, lopussa voi painaa ihan kunnolla menemään. Toinen käsi venyttää häpykummun ihoa niin, että klitoris tulee esiin huppunsa alta. Klitorista voi myös samalla nuolla ja vibralla pärisyttää. Jos on oikea sormitaikuri niin oikean käden nimetön ja pikkurilli voi hieroa välilihaa ja pyllyreikää samalla. Näin tehtynä nainen saa klitoris/emätin/pylly -orkun saman aikaisesti, naisen saa myös squirttaamaan tällä tekniikalla. Silmät muljahtelevat päässä ja ajantaju katoaa.

Pidä hetki taukoa, mutta pidä naisen kiimaa yllä esimerkiksi suutelemalla huulia ja pussailemalla nännejä. Jätä alapää hetkeksi rauhaan. Orgasmi saattaa kestää minuutteja. Nyt naisesi on käytännössä valmis mihin vaan ja yleensä voi ehdottaa mitä vaan.. kaikki käy. Koska naisesi on juuri saanut valtavan orgasmin niin seuraava tulee jo helpommin, siihen riittänee pelkkä penetraatio penikselläsi.

Kun tarjoilet naisellesi tätä, niin hän on hymyssä suin jokapäivä. Ei valita turhasta, ei nalkuta, ei vilkuile muita miehiä. Äkkiä kokeilemaan!

Vierailija
10/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ei tule emätinorgasmia ei sormilla, dildolla, ite vehkeellä. Kelpaisi kyllä tuo kuvaamasi käsittely, voi nam!

Vierailija
11/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin riittävän hyvin varusteltu mies. Tai dildo. Sellaiset keskiarvonysät ei orgasmin tuottamiseen riitä.

Vierailija
12/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ei tule emätinorgasmia ei sormilla, dildolla, ite vehkeellä. Kelpaisi kyllä tuo kuvaamasi käsittely, voi nam!

Vierailija
13/17 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hup tuplapostaus, sori. Mies on kookas, mutta yhtä hyvin voisin vaatia teitä saamaan vaikka vain vartta tai kasseja hieromalla. Ei, ei vaan tapahdu.

Vierailija
14/17 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että en saa siksi, että mies laukeaa liian nopeasti.

Vierailija
15/17 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen voi saada. Se on vain miehestä kiinni. Julmaa, mutta totta on, että tärkein tekijä on koko, toki muutkin ominaisuudet vaikuttavat, mutta ehdoton edellytys on tarpeeksi iso penis. Kuinkan iso sitten, lienee yksiköllistä, mutta sanomattakin selvää, ettei mikään 12 senttinen riitä.

Vierailija
16/17 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso saa ensimmäisen n 1min kuluessa yhdynnän aloituksesta. Niitä sitten hän saa haluamansa määrän ja laukean itse sitten kun on riittävän tyydyttynyt. Penis on 17cm pitkä ja ympärys tyvestä mitattuna 15,5cm. Yltää hyvin kohdunsuuta hieromaan terskalla joka saa myös orgasmin aikaan.

Vierailija
17/17 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kaikki ei emätinorgasmeja saa. Vaikka jyystettäisi tunti isolla niin ei mitään sinne päinkään. Jotkut miehet näköjään luulee tietävänsä paremmin kuin naiset itse miten nainen tyydytetään. Pikku vinkki vaan: me ollaan yksilöitä. Voi vaikka kysyä että mitä haluat / tarvit että saat.

Ihme "setä sanoo" asenne joillain täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä